سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در گلستان:

کرونا روحیه احسان، نوع دوستی و خدمت به دیگری را زنده کرد

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: کرونا روحیه احسان، نوع دوستی و خدمت به دیگری را زنده کرد و مواسات به عنوان یک جریان اجتماعی نمود یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان گفت: بعد از چند ماه برگزاری نماز جمعه را آغاز کردیم و امیدواریم کرونا هرچه زودتر رفع شود و سلامت به همه مردم دنیا بازگردد.

وی افزود: دنیا پر از حوادث و گرفتاری‌ها است و البته این گرفتاری‌ها برای زندگی آدمی نیاز است.

نورمفیدی بیان کرد: در قرآن گرفتاری‌ها به عنوان آزمایش در نظر گرفته شده و در شرایط سختی و دشواری است که ماهیت وجودی انسان خود را نشان می‌دهد.

امام جمعه گرگان بیان کرد: انسان دارای ایمان حقیقی و خداباور در مقابل سختی‌ها نمی‌شکنند و نمی‌افتند و کسانی که ایمان واقعی ندارند از پا در خواهند آمد.

او با بیان این که ایمان ظاهری و باطنی متفاوت است، افزود: سختی‌هایی مانند کرونا البته مشکلاتی را ایجاد می‌کنند، اما سختی‌ها برای زندگی انسان لازم بوده و سبب پیشرفت خواهد شد، زیرا در غیر اینصورت زندگی ساکن و راکد خواهد ماند.

نورمفیدی بیان کرد: کرونا روحیه احسان، نوع دوستی و خدمت به دیگری را زنده کرد و مواسات به عنوان یک جریان اجتماعی نمود یافت.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر (ص) گفت: ما مسلمانان برای همه پیامبران احترام قائل هستیم و پیامبران الهی در نزد همه ملت‌ها مکرم و مقدس هستند و این عمل دشمنی، عداوت و خصومت غرب با ساحت رسول اکرم (ص)، قرآن و مسلمانان را نشان می‌دهد.

نماینده، ولی فقیه در گلستان گفت: دشمنان بدانند با این کار روحیه مسلمانان تضعیف نخواهد شد و باعث قوت قلب آن‌ها خواهد شد و مردم آگاه خواهند شد می‌شوند که در غرب هیچگاه خیرخواه مسلمانان نیست.

او بیان کرد: گلستان در شرایط زرد کرونا قرار دارد و همه باید مراقبت کنیم دوباره شرایط قرمز برنگردیم.
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.