سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخابات مجلس در ۲ حوزه انتخابیه استان کرمانشاه آغاز شد

مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز در ۲ حوزه انتخابیه کرمانشاه و اسلام ‌آبادغرب و دالاهو آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ شهریور در ۲ حوزه انتخابیه کرمانشاه و اسلام‌آبادغرب و دالاهو برای انتخاب ۲ نماینده دیگر استان آغاز شد.

بهرام سلیمانی دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه تعداد شعب اخذ رای در این ۲ حوزه انتخابیه نسبت به دور نخست انتخابات کاهش پیدا نکرده است، گفت: در حوزه کرمانشاه ۶۰۰ شعبه و در حوزه اسلام آبادغرب و دالاهو ۱۸۳ شعبه جمع آوری آرا مردم را برعهده دارند.

سلیمانی افزود: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در شعبی که ازدحام جمعیت وجود داشته باشد صندوق‌های سیار نیز برقرار خواهد شد.

او در رابطه با واجدین شرایط رای دادن در این دوره از انتخابات گفت: تمام افراد متولد ۲۱ شهریور ۸۱ به بعد که در دور نخست انتخابات در حوزه‌های انتخابیه رای داده و یا اصلاً رای نداده باشند می‌توانند در این دوره از انتخابات شرکت کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه یادآور شد: تمام شعب اخذ رای به سیستم احراز هویت متصل است و در صورتی که فرد رای دهنده در دور نخست انتخابات در حوزه دیگری رای داده باشد دیگر توان رای دادن ندارد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.