سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث و تعمیر خانه‌های روستایی هندیجان به همت گروه‌های جهادی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران هندیجان گفت: احداث و تعمیر خانه‌های روستای محروم حسین آباد این شهرستان به همت گروه‌های جهادی انجام شد.

سرگرد پاسدار قاسمی خشاب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: محرومیت زدایی و بهبود شرایط زندگی یکی از اهداف گروه‌های جهادی به شمار می‌رود.

او افزود: به منظور محرومیت زدایی، ساخت و تعمیر خانه‌های محروم روستایی در روستای حسین آباد از توابع شهرستان هندیجان با همت و تلاش گروه جهادی شهید علی هاشمی، حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی این شهرستان در ایام ماه محرم انجام شد.

سرگرد پاسدار قاسمی خشاب اظهار داشت: همچنین بازسازی و مرمت خانه‌های محروم در روستای چم تنگ از توابع هندیجان با همت بسیجیان طرح شهید علی هاشمی و حوزه بسیج شهید آوینی ناحیه سپاه این شهرستان علیرغم هوای گرم و طاقت فرسا و وقوع شرجی صورت گرفت.

گروه‌های جهادی در استان خوزستان و سایر مناطق کشور با همکاری و همراهی خیران و نیکوکاران و با هدف محرومیت زدایی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، علمی، عمرانی از جمله؛ احداث مسکن ایمن، کمک به خانواده‌های نیازمند، افزایش سطح علمی دانش آموزان ساکن مناطق محروم، اشتغالزایی و... آغاز به کار کردند و با تلاش و همت مضاعف اقدامات بسیار خوبی در مناطق محروم و دورافتاده انجام داده اند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.