سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح اقدام ملی مسکن در کردستان عملیاتی می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: بزودی اجرای طرح اقدام ملی مسکن همزمان با سراسر کشور در کردستان نیز عملیاتی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شهرام ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان کردستان گفت: با هدف تسریع روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن بزودی با جانمایی و مکان یابی اراضی عملا عملیات اجرایی طرح در کردستان آغاز می‌شود.

او افزود: در این راستا اداره کل راه و شهرسازی استان در اسرع وقت نسبت به ساماندهی و شناسایی متقاضیان ثبت نام شده و واگذاری زمین اقدام تا مراحل بعدی طرح توسط متقاضیان و مجریان آغاز شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: در این رابطه ضروریست متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن با تکمیل و واریز آورده خود در اسرع وقت نسبت به افتتاح حساب در بانک مسکن اقدام تا در ردیف واجدین شرایط طرح اقدام ملی لحاظ شوند.

ملکی در پایان گفت: در حوزه مسکن مهر نیز با برنامه ریزی به عمل آمده کلیه واحد‌های باقی مانده در سطح استان در دولت تدبیر و امید با همکاری دستگاه‌های خدمات رسان و بانک‌های عامل و مجریان و مشارکت متقاضیان تعیین تکلیف و به صاحبان واحد‌ها تحویل داده می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.