سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی

ایجاد هرگونه صف در نانوایی‌ها ممنوع!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: باتوجه به اینکه آرد در تمام نانوایی‌ها به اندازه کافی توزیع شده، اما شاهد ایجاد صف‌های شلوغ در نانوایی‌های خراسان شمالی هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمود قنبری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی در دوازدهمین کارگروه تنظیم بازار و دومین شورای آرد و نان استان گفت :کیفیت پایین آرد و ایجاد صف در نانوایی‌ها به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست اگر حتی یک نانوایی به دلیل تخلف تعطیل شد باید سهمیه آرد خود را به نانوایی دیگری اختصاص داده یا نانوایی سیار ایجاد شود.

او دلیل ایجاد صف در نانوایی‌ها آن هم در شرایط بیماری کرونا را قابل قبول ندانست و گفت: باید پروتکل‌های بهداشتی در تمامی واجد‌های صنفی به ویژه نانوایی‌ها رعایت شود و از یک سوی دیگر با تغییر نرخ نان باید شاهد تغییر هزینه‌های سرمایه‌ای و دستمزد کارگران باشیم.

قنبری عنوان کرد: برخی نانوایی‌ها ساعات کاری را رعایت نمی‌کنند و این موضوع موجب سردرگمی و تجمع بیشتر مردم شده هر چند که پارسال اقداماتی در راستای برخورد‌های بازدارنده صورت گرفت، اما بازهم شاهد چنین صحنه‌هایی هستیم.


بیشتر بخوانید


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: هفته آینده جلسه‌ای با حضور استاندار خراسان شمالی و اداراتی، چون غله، صمت، اتاق اصناف، دادگستری و تعزیرات برگزار می‌شود تا آنالیز سخنان اتحادیه نانوایی و نمایندگان آنان مطرح شده تا سپس تصمیم گیری‌های لازم اتخاذ شود.

او در ارتباط با روند توزیع لاستیک سنگین نیز گفت: اگر حواله‌ای به راهداری صادر شده باید اعلام شود، اما اگر عاملین توزیع پروانه فعالیت ندارند باید تشکیل پرونده صورت گیرد.

قنبری در ارتباط با افزایش قیمت کود شیمیایی نیز افزود: اداره صمت باید فاکتور‌های خرید را نظارت کنند تا در حد مجاز افرایش قیمت اعمال شود در غیر این صورت خلاف قانون است.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.