سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستور مقامات امارات به هتل‌های این کشور برای تهیه غذا‌های مطابق با آیین یهودیت

مقامات ابوظبی به هتل‌های این کشور دستور دادند به منظور پذیرش توریست‌های اسرائیلی، غذا‌های مطابق با آیین یهود را آماده کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز اسرائیل، در پی عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی، مقامات ابوظبی، پایتخت امارات روز چهارشنبه با صدور دستورالعملی، از تمامی هتل‌ها در این شهر خواستند به منظور آمادگی برای پذیرش توریست‌های اسرائیلی، غذا‌های آماده شده مطابق آیین یهود که به آن کوشر گفته می‌شود را آماده کنند.

بر اساس گزارش تایمز اسرائیل، مقامات ابوظبی با ارسال پیامی به تمامی هتل ها، گفته اند: از تمامی هتل‌ها خواسته می‌شود تا در سرویس اتاق خود و نیز تمامی بخش‌های فروش «غذا‌ها و نوشیدنی‌های بیرون بر» در هتل ها، گزینه «غذای کوشر» را داشته باشند.
همچنین طبق این گزارش، از تمامی هتل‌ها در ابوظبی – که شمار آن‌ها به ۱۶۰ عدد می‌رسد- خواسته شده تا «مدرک کوشر» که نشانگر آن است که غذا‌ها مطابق با آیین یهود تهیه شده اند، داشته باشند؛ همچنانکه از آن‌ها خواسته شده تا در تمامی آشپزخانه‌های خود بخشی را به آماده کردن غذا برای توریست‌های یهودی اختصاص دهند.

«راس کریل» رئیس شورای یهودیان در امارات با استقبال از تصمیم مقامات ابوظبی گفت: این یک خوش آمدگویی و مهمان نوازی فوق العاده است.

در همین ارتباط آروتز شوا (کانال هفتم اسرائیل) که معروف است که به شهرک نشینان اسرائیلی در کرانه باختری نزدیک است، گفت: وزیر گردشگری امارات از هتل‌ها خواسته تا برای دریافت گواهینامه کوشر از اتحادیه یهودیان ارتدکس- مستقر در آمریکا- اقدام کنند.

گفتنی است «کوشر» یا «کاشر» به غذایی گفته می‌شود که در آیین یهودی و بر پایه قوانین «کشروت» پاک به شمار می‌آید.

همچنین شایان ذکر است در تاریخ ۱۳ اوت، رژیم صهیونیستی و امارات از توافقی برای عادی سازی روابط، از جمله افتتاح سافرت در خاک دو طرف و نیز برقراری پرواز مستقیم میان امارات و اسرائیل خبر دادند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.