سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره بین المللی کمک‌های اولیه به صورت مجازی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری جشنواره بین المللی به صورت مجازی به مناسبت روز جهانی کمک‌های اولیه در سه رشته خبر داد.

محسن حرازی زاده یزدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد، در گفت و گو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، از برگزاری جشنواره بین المللی به صورت مجازی به مناسبت روز جهانی کمک‌های اولیه در سه رشته خبر داد و گفت:  فراگیری کمک‌های اولیه و امداد رسانی آنی به حادثه دیدگان از سوانح و بلایای طبیعی سبب شد تا روزی به نام روز جهانی کمک‌های اولیه نامگذاری شود.

او افزود: این جشنواره با هدف حساس سازی مردم برای فراگیری آموزش کمک‌های اولیه، گسترش دامنه فراگیران، و اشتراک تجارب مردم در این زمینه برگزار می‌شود.

حرازی زاده ادامه داد: این جشنواره مجازی در سه رشته عکس، خاطره نویسی و ایده پردازی در زمینه گسترش فراگیری کمک‌های اولیه است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اظهار داشت: با توجه به گستردگی امکانات فناوری اطلاعات و همچنین رعایت دستورالعمل های بهداشتی، این جشنواره به صورت مجازی برگزار می‌شود.

حرازی زاده افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره فرصت دارند تا ۳۰ شهریور ماه ۹۹ آثار خود را در سایت جمعیت هلال احمر استان یزد به آدرس www.yazd.rcs.ir قسمت فرم جشنواره ارسال نمایند.

او گفت: پس از پایان مهلت ارسال آثار برای شرکت در جشنواره و داوری در بخش‌های مختلف، به بهترین و خلاقانه‌ترین آثار ارسالی تندیس جشنواره به همراه جوایز امدادی از سوی هلال احمر اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.