سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین گام هلال احمر برای کسب مهارت شغلی جوانان

جمعیت هلال احمر کرمان با انعقاد تفاهم نامه همکاری با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، اولین گام را برای کسب مهارت های فنی و حرفه ای به منظور پیشرفت و ارتقای شغلی اعضای جوانان برداشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا فلاح، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، گفت: به منظور ارتقای سطح مهارت شغلی اعضای جوانان و داوطلب جمعیت هلال احمر استان کرمان و اهمیت آموزش های مهارتی معطوف به اشتغال برای افراد جویای کار و همچنین بهره برداری بهتر از ظرفیت ها و امکانات، تفاهم نامه همکاری  بین جمعیت هلال احمر و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان منعقد شد.

او بیان کرد: نیازسنجی، برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی برای اعضای جوانان و داوطلب جمعیت هلال احمر، استفاده از ظرفیت ها، امکانات و توانمندی های دو طرف برای توسعه و ارتقای آموزش های مهارت فنی و حرفه ای از اهداف این تفاهم نامه است.

فلاح عنوان کرد: برگزاری سمینارها، همایش ها و کارگاه های آموزشی با توجه به امکانات موجود دو طرف و مشارکت در انجام پروژه های پژوهشی با استفاده از ظرفیت های موجود از دیگر اقدامات اجرایی این تفاهم نامه است.

او تصریح کرد: چرایی ورود جمعیت هلال احمر به حوزه کسب و کارهای خرد و کارآفرینی با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و نشاط اجتماعی برای نوجوانان و جوانان است.

محمدرضا جهانگیری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان در حاشیه امضای این تفاهم نامه گفت: هلال احمر، زبان مشترک همه ملت ها است که برای تسکین آلام بشری، صلح جهانی و ارتقای بشریت برای رسیدن به انسان ایده ال تلاش می کند.

او  کسب مهارت را نیز زبان مشترک همه ملت ها عنوان کرد و افزود: این تفاهم نامه برای کسب و کارهای خرد و کارآفرینی، فارغ از هر مرزبندی برنامه های اقتصادی، گام های کاربردی و مفیدی برای اعضای هلال احمر رقم خواهد زد.

جهانگیری، عنوان کرد: اقدامات داوطلبانه به عنوان رسالت اجتماعی و کسب مهارت های فنی دو  موضوع بسیار مهم برای ارتقای جوانان به شمار می آید.

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.