سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۲۷ درصدی کمک‌های خیران مهابادی به کمیته امداد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: میزان مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، امسال نسبت به پارسال ۲۷ درصد افزایش یافت.

حسین خضری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی شهرستان مهاباد جذب مشارکت‌های مردمی برای کمک به نیازمندان است که در این راستا میزان مشارکت‌های این نهاد نسبت به پارسال ۲۷ درصد افزایش یافته است.

این مقام مسئول در مهاباد با اعلام اینکه افزایش میزان کمک‌های خیران بیانگر اعتماد مردم مهاباد به این نهاد است، افزود: کمک‌های مردمی در ۵ ماه گذشته به صورت نقدی ۱۱۰ میلیارد و ۱۱ میلیون و ۶۲۸ هزار ریال بوده که این میزان پارسال ۶۰ میلیارد و ۳۴۲ میلیون و ۱۷۵ هزار ریال بود.


بیشتر بخوانید


خضری اضافه کرد: میزان مشارکت‌های مردمی اعم از صندوق‌های صدقات و خیرات، جشن‌های نیکوکاری و عاطفه‌ها و جمع آوری زکات بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد همچنین به ۵ مرکز نیکوکاری فعال در سطح شهر اشاره و عنوان کرد: این مراکز، مجوز قانونی را دریافت کرده اند و کمیته امداد امام خمینی تنها جنبه نظارتی بر این مراکز را بر عهده دارد.

در شهرستان مهاباد ۶ هزار و ۴۰۰ خانواده و بیش از ۶۰۰ کودک یتیم و بی سرپرست تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.