به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمد زاده سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی گفت: کمیته راهبری میتواند افق انتظارهای اهالی رسانه و معین های اقتصادی را به هم نزدیکتر کند.
او تداوم حضور پررنگ رسانه در تبیین اقدامات صورت گرفته ذیل مثلث توسعه اقتصادی را مهم برشمرد و افزود: فعالیتهای خوبی در حوزه معینهای اقتصادی صورت گرفته، اما با سازوکارهایی که اینجا برنامهریزی و پیشنهاد میشود کیفیت ارتباط معینهای اقتصادی با رسانه و اطلاعرسانی بهبود خواهد یافت.
بیشتر بخوانید
سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی به هدف از تشکیل این کمیته اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به حضور بیش از دویست معین اقتصادی در استان، این کمیته با هدف کمک به نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی و همسو شدن تمامی معین ها ایجاد شده است.
آرمات مشاور روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان در این جلسه بر لزوم اطلاع رسانی فعالیت معین های اقتصادی تاکید کرد و گفت: باید به حوزه ارتباطات و روابط عمومی نگاه ویژه داشت و به صورت تخصصی به آن پرداخته شود.
در این جلسه مصوب شد، با هدف اطلاع رسانی و ارتباط موثر و مستمر با رسانه ها کمیته تخصصی روابط عمومی، ذیل کمیته راهبری معین های اقتصادی استان با حضور مدیران روابط عمومی معین ها تشکیل شود.
انتهای پیام//م.م