سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهار طرح تعاونی در سیستان و بلوچستان همزمان با سراسر کشور افتتاح شد

چهار طرح تعاونی در سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته تعاون با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با ۳۸۳ طرح سراسری افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اله‌نظر شه‌بخش معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با اشاره به افتتاح همزمان ۳۸۳ طرح تعاونی در سراسر کشور در این مراسم اظهار داشت: از مجموع  طرح ها چهار طرح تعاونی سهم این استان بود که امروز به بهره برداری رسید.

او  نمای کلی این طرحها را اتحادیه تعاونیهای مرغداران شهرستان سراوان با ۱۳ نفر عضو و ۱۰ فرصت شغلی و سرمایه گذاری ۷۲۰ میلیون ریالی، اتحادیه تعاونی های بانوان شهرستان سراوان با هفت نفر عضو و ۲۱ فرصت شغلی و سرمایه ۳۱۵ میلیون ریالی، تعاونی تولیدی توزیعی گل تاک سراوان با هفت نفر عضو و ۱۰ نفر اشتغال با سرمایه گذاری ۱۰۵میلیون ریالی و در آخر تعاونی ۶۵۶۲ سبزین دار ایرانشهر با ۱۴ نفر عضو و ۲۰ فرصت شغلی و سرمایه گذاری ۲۱۰ میلیون ریال عنوان کرد.

اله‌نظر شه‌بخش اظهارداشت: سه طرح تعاونی در شهرستان سراوان و یک طرح نیز در شهرستان ایرانشهر در گرایش های کشاورزی و بانوان افتتاح شد.

او  افزود: مجموع مشاغل ایجاد شده در این طرح ها ۶۱ نفر است.

معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: برای بهره برداری از این طرحها یکهزار و ۳۵۰ میلیون ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.