سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برقراری امنیت مطلوب برای برگزاری انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اعلام اینکه همه شرایط از جمله امنیت مطلوب برای برگزاری انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه کرمانشاه، اسلام آبادغرب و دالاهو فراهم است، شرایط امنیتی و انتظامی استان را مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین خوش اقبال رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت : به مدد الهی و تلاش شبانه روزی نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی و اقدامات موثر قضایی فضای عمومی استان و از جمله حوزه‌های انتخابیه یاد شده از امنیت وآرامش قابل قبولی برخوردار است و نگرانی خاصی احساس نمی‌شود.

او با اشاره به تنوع فرهنگی، قومی و مذهبی استان، وحدت، هم افزایی و انسجام اجتماعی مردم استان را بی نظیر دانست و گفت : کاندیدا‌ها بایستی مراقب این سرمایه ارزشمند اجتماعی باشند و در اعلام مواضع و تبلیغات انتخاباتی خود به این ملاحظات اجتماعی توجه کرده و مراعات حال جامعه را داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با دعوت کاندیدا‌ها و طرفداران آن‌ها به رعایت اخلاق، شکیبایی، شرح صدر و عمل به قانون، هرگونه گمانه زنی، پیش گویی و نظرسنجی (نظرسازی) پیرامون نتایج انتخابات را مردود و اعلام نتایج انتخابات را به بعد از شمارش قطعی آرا و اعلام رسمی فرمانداران حوزه‌های انتخابیه و ستاد انتخابات استان دانست.

خوش اقبال ادامه داد: انتشار هرگونه شایعه، اخبار کذب و غیرموثق پیرامون نتایج انتخابات توسط افراد خاص در فضای مجازی و شبکه اجتماعی را تلاش به قصد تشویش اذهان عمومی و برهم زدن نظم و امنیت جامعه تلقی و قابل تعقیب خواهد بود و دستگاه قضایی استان با تعیین قاضی و شعبه ویژه در حداقل زمان ممکن به تخلفات این افراد رسیدگی خواهد کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه نظم و امنیت جامعه و مردم را خط قرمز مدیریت ارشد استان و دستگاه‌های انتظامی و امنیتی دانست و افزود: روی این موضوع مهم با هیچ شخص، گروه و طیفی تعارف نخواهیم کرد و با برهم زننده گان احتمالی آرامش مردم برخورد خواهد شد.

او از مجریان انتخابات، شهروندان، رای دهندگان و مسوولین و اعضای صندوق‌های اخذ رای درخواست کرد با اجرای دستورالعمل های بهداشتی، نظام سلامت استان را در مقابله با این بیماری خطرناک یاری داده و از سلامت خانواده‌ها مراقبت کنند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.