سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث اولین پیست اختصاصی دوچرخه سواری

رییس اداره فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان گفت: اولین پیست اختصاصی دوچرخه سواری، موازی با جاده سپاهانشهر به شهر باغ ابریشم واقع در جنوب اصفهان احداث می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین محمودیه رییس اداره فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان گفت:این پیست کاملا استاندارد به طول ۷.۵ کیلومتر و عرض حدود ۱۰ متر، موازی با جاده سپاهانشهر به شهر باغ ابریشم واقع در جنوب اصفهان خواهد بود و عملیات طراحی آن در سازمان طراحی شهرداری اصفهان در حال انجام است.

او   ادامه داد:پیست مذکور از جاده اصلی که محل عبور و مرور خودروهاست ۳۰ متر فاصله دارد این پروژه ورزشی در شورای ترافیک استان مصوب شد و پس از نهایی شدن طرح و تامین اعتبار حدود ۹ ماه برای احداث آن زمان نیاز است.

رییس اداره فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان، تسطیح، آسفالت ریزی، جدول گذاری و برق کشی را از جمله عملیات ساخت پیست دوچرخه سواری جاده‌ای برشمرد.

محمودیه با بیان اینکه جاده سپاهانشهر به شهر باغ ابریشم پیش‌تر برای تمرین دوچرخه سواران استفاده می‌شد،بیان کرد: تمرین در محل آمد و شد انواع وسایل نقلیه سبک و سنگین خطرناک است و بی شک احداث این پیست ضامن جان و سلامتی ورزشکاران خواهد بود و در توسعه رشته هم نقش ویژه‌ای خواهد داشت.

او  گفت: پیست نامبرده به غیر از تمرین می‌تواند محل مناسبی برای برگزاری مسابقات استانی و ملی باشد که البته تحقق آن نیازمند تکمیل و تعبیه برخی امکانات است.

انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.