سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت بر بازار استان مرکزی ویژه بازگشایی مدارس

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان مرکزی از اجرای طرح ویژه بازگشایی مدارس با مشارکت دستگاه‌های نظارتی خبر داد.

براری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: طرح نظارتی تعزیرات حکومتی استان با مشارکت دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان صمت، اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های ذیربط آغاز شده است.

براری افزود: در این طرح بر فرآیند تامین تولید و عرضه کالا و خدماتی که متناسب با ایام آغازین سال تحصیلی مورد تقاضا و مطالبه شهروندان هست نظارت می‌شود.

او اضافه کرد: در این طرح اقلامی نظیر لوازم التحریر، کیف و کفش به صورت خاص مورد نظارت و بررسی قرار خواهد گرفت که اگر چنانچه از لحاظ کمی و کیفی تخلفی مشاهده شود با افراد متخلف برخورد قانونی می‌شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان مرکزی از مردم خواست هر گونه اخبار و اطلاعات درباره گران‌فروشی احیاناً و تخلفاتی از قبیل تقلب، کم‌فروشی مرتبط با اقلام مورد نظر را از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت و یا سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی مطرح کنند.

همکاران ما با همکاری بازرسی و ناظران سازمان‌های ذیربط از جمله سازمان صمت و همچنین اتاق اصناف شکایات و اخبار مردمی را مورد بررسی و اقدام قانونی قرار داده و حکم لازمه صادر می‌شود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.