سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی ۷۸۳ شعبه اخذ رأی در دو حوزه انتخابیه کرمانشاه و اسلام آبادغرب و دالاهو

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت : برای مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه کرمانشاه و اسلام آبادغرب و دالاهو ۷۸۳ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بهرام سلیمانی دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت : از ۷۸۳ تعداد شعبه اخذ رأی ۶۰۰ شعبه متعلق به حوزه انتخابیه کرمانشاه و ۱۸۳ شعبه نیز مربوط به حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو است.

او با بیان اینکه متولدین ۲۱ شهریور ماه سال ۱۳۸۱ و قبل از آن می‌توانند در این دوره از انتخابات شرکت کنند، گفت : افراد واجد الشرایطی که می‌خواهند در دور دوم انتخابات در هر کدام از دو حوزه انتخابیه پای صندوق رآی بروند، در دور اول باید در همان حوزه رأی داده باشند و یا اینکه در دور اول انتخابات شرکت نکرده باشند.

او افزود: در حوزه انتخابیه کرمانشاه یک هزار و ۸۱۲ نفر و در حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو نیز ۳ هزار نفر عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

سلیمانی افزود: مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح تا ۱۸ غروب روز جمعه ۲۱ شهریور برگزار می‌شود و تمدید زمان انتخابات نیز منوط به نظر شورای نگهبان و وزارت کشور است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.