سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسعودی فرید:

تمام فرزندان بهزیستی تحت پوشش بیمه سلامت هستند

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور درباره آخرین وضعیت بیمه سلامت فرزندان بهزیستی توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگوی تلویزیونی با شبکه خبر درباره بیمه فرزندان بهزیستی، اظهار کرد: تمام ۱۰ هزار نفر از فرزندان بهزیستی که در مراکز هستند و فرزندانی که در خانواده‌های سببی و نسبی‌شان نگهداری می‌شوند، اما تحت پوشش بهزیستی هستند، تحت پوشش بیمه پایه سلامت قرار دارند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: طی تفاهم نامه‌ای که با بیمه سلامت داشتیم، فرزندانی که هویت‌شان مشخص نیست هم تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند و خدمات لازم را دریافت می‌کنند. بعد از آن که اوراق هویتی این فرزندان را تهیه کردیم و شناسنامه این فرزندان صادر شد، این اوراق هویتی به بیمه سلامت داده می‌شود.

وی گفت: تا ۱۸ سالگی فرزندان بهزیستی تحت پوشش بیمه سلامت هستند و اگر مشغول به تحصیل باشند تا ۲۳ سالگی می‌توانند از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند شوند.

فرید خاطرنشان کرد: اگر هر یک از فرزندان بهزیستی بیمه نیست، می‌تواند به بهزیستی استان یا شهرستان محل زندگی خود مراجعه کند و اگر مشکل در سطح استان یا شهرستان حل نشد، با بهزیستی کشور تماس گرفته و پیگیری‌های لازم برای آن انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.