سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارش پراکنده باران در جنوب غرب کرمان

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز بارش پراکنده باران در مناطق غربی وجنوب غرب استان پیش بینی می‌شود.

مریم سلاجقه ،کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، با اشاره به این که هم اکنون آسمان استان صاف تا کمی ابری است، گفت: امروز بارش پراکنده باران در ساعات بعداز ظهر در ارتفاعات غرب وجنوب غربی استان پدیده غالب است.

او افزود: با توجه به بارش‌های رگباری در جنوب غرب استان کشاورزان این مناطق نسبت به انبار داری و برداشت محصولات اقدام کنند.

سلاجقه با اعلام اینکه در روز‌های پایانی هفته وزش باد نسبتا شدید به همراه گردوخاک در جنوب شرق استان پیش بینی می شود، بیان کرد: وزش باد تا روز شنبه هفته آینده در جنوب شرق استان ادامه دارد.

او اظهار کرد: از امروز تا روز‌های پایانی هفته یک تا ۳ درجه دمای هوا در استان گرمتر می‌شود.

سلاجقه گفت: در حالی که مردم کهنوج در ۲۴ ساعت گذشته با ۴۳ درجه‌ی سانتیگراد، گرم‌ترین روز در استان را پشت سر گذاشته اند، لاله زار با ۷ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان حداقل دمای هوای امروز شهر کرمان را ۱۲ درجه‌ی سانتیگراد اعلام و تصریح کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۳۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: وضعیت جوی ، آب وهوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.