سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بستری شدن ۶۶بیمار با علائم کووید ۱۹ درالبرز/ فوت ۷ البرزی براثر کرونا

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۶ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،محمد فتحی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: طی ۲۴ساعت گذشته تعداد ۶۲۰ نفر به صورت سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که ۶۶ مورد در بیمارستان‌ها بستری شده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز  افزود: مجموع کل موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک  از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در البرز ۱۶ هزارو ۱۷ نفر بوده که از این تعداد ۱۵ هزار و ۷۰۶نفر مورد قطعی مثبت و بستری بوده اند.

فتحی با بیان این که در حال حاضر تعداد ۴۰۹ نفر شامل موارد (قطعی، محتمل و مشکوک) در مراکز درمانی بستری هستند گفت: از این تعداد ۱۶۴ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ است.

او با اشاره به این که تعداد ۹۶ بیمار بستری شده جوان و پایین‌تر از سن پنجاه هستند افزود: تعداد بیماران بستری شده‌ی بد حال طی ۲۴ ساعته گذشته به ۱۲۵ نفر رسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: متاسفانه طی۲۴ ساعت گذشته ۷بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۹۸۹ نفر رسیده است.

فتحی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۴هزار و ۶۰۴ نفر از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۲ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

انتهای پیام / ر. ن 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.