سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از هنرجویان و هنرمندان هنر‌های تجسمی در اهواز

دبیر اجرایی نمایشگاه مجازی هنر‌های تجسمی اهواز گفت: با هدف حمایت از هنرجویان و هنرمندان هنر‌های تجسمی، تعامل و ارتباط آنها نمایشگاه مجازی هنر‌های تجسمی در خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بابک جاودانه دبیر اجرایی نمایشگاه مجازی هنر‌های تجسمی اهواز گفت: با هدف حمایت از هنرجویان و هنرمندان هنر‌های تجسمی، تعامل و ارتباط آنها با یکدیگر، آشنایی شرکت کنندگان با حوزه هنری، ایجاد ارتباط بین شرکت‌کنندگان، ترغیب هنرجویان به انجام کار اصولی از زوایای متفاوت، کشف استعداد‌های برتر در زمینه هنر‌های تجسمی، افزایش مخاطب و بازدید از آثار منتخب شرکت‌کنندگان نمایشگاه برگزار می‌شود.

او افزود: شرکت در این نمایشگاه برای تمام هنرجویان و هنرمندان آزاد و رایگان است و آثار گرافیکی و عکاسی به شکل فایل اصلی با فرمت JPG، آثار نقاشی، تصویرسازی، خوشنویسی باید اسکن شوند و سپس از طریق فایل ارسال شوند و موضوع نمایشگاه آزاد و تمامی آثار باید از لحاظ نمایشی بر اساس موازین و قوانین جمهوری اسلامی ایران خلق شده باشند.

جاودانه بیان داشت: تعداد آثار برای نمایشگاه انفرادی حداکثر ۲۰ اثر، و برای نمایشگاه گروهی حداکثر ۸۰ اثر است؛ آثاری به نمایشگاه راه پیدا می‌کنند که تایید لازم را از شورای برنامه و دبیر اجرایی نمایشگاه دریافت کنند.

دبیر اجرایی نمایشگاه مجازی هنر‌های تجسمی اهواز تاکید کرد: این برنامه فقط برای نمایش آثاری می‌باشد که در حوزه‌های هنری عکاسی، پوستر، لوگو، نقاشی، نقاشیخط، خوشنویسی، تایپوگرافی، طراحی روی سنگ و سرامیک، کاریکاتور و تصویرسازی هستند و آثار ارائه شده باید بدون هرگونه قاب، پاسپارتو، امضا و یا مشخصه‌ای دیگر باشند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.