سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مساعدت بلاعوض ۲۵۰ میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت همدان

مسئول امور مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت همدان از مساعدت بلاعوض ۲۵۰ میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید شاکری‌ صفت، مسئول امور مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت همدان از برگزاری دویست و پنجمین جلسه شورای مددکاری و مشاوره مجمع خیرین سلامت همدان خبر داد و گفت: این جلسه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد و در آن پرونده ۶ بیمار بررسی شد و درخواست‌های انجمن تالاسمی به شور گذاشته شد.

او با اشاره به مساعدت بلاعوض ۲۵۰ میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران افزود: ۱۱۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه در اختیار بیماران قرار می‌گیرد.

مسوول امور مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه ۱۰۷ میلیون ریال از سایر مراکز برای این بیماران تخفیف گرفته شد گفت: در این جلسه تصویب شد یک بیمار زیرپوشش طرح «سخاوت» و یک بیمار و نیز زیر پوشش «طرح مهربانی» قرار گیرد.

شاکری صفت با اشاره به اینکه در این جلسه ۱۰ بیمار تالاسمی نیز زیر پوشش طرح طعم مهربانی قرار گرفتند افزود: در مجموع ۴۶۷ میلیون ریال به بیماران سخت ‌درمان مساعدت شد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.