سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار شورای فنی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشان- آران وبیدگل

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی کاشان از تشکیل شورای فنی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشان – آران و بیدگل و آغاز به کار این شورا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهران سرمدیان، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی کاشان به عنوان دبیر این شورا افزود:شورای فنی شهرستان‌های کاشان – آران وبیدگل در دوره جدید با توجه به تعدد بنا‌های تاریخی و میراث فرهنگی وسیع و بافت تاریخی گسترده و نیز مباحث متعدد تاریخی، با حکمی از سوی دکتر محمد حسن طالبیان، معاون میراث فرهنگی کشور، تشکیل و با دستور کار مشخص، کار خود را در شهرستان‌های کاشان – آران وبیدگل آغاز کرد.

او، افزود: این شورا با دستور العمل شورای فنی استان‌ها مطابقت دارد و به صورت ماهانه تشکیل و موارد مطروحه را بررسی و تصویب می‌کند.

به گفته او، در دوره جدید اعضا برای مدت ۲ سال منصوب شده اند تا مباحث و موضوعات را بررسی کنند.

سرمدیان، تصریح کرد: در نخستین جلسه این شورا ارائه طرح توجیهی سرمایه گذار برای تغییر کاربری باغ فیروزی، ارائه طرح ایمنی بازار کاشان با محوریت آتش نشانی، ارائه طرح سفره خانه سنتی در تیمچه امین الدوله، بررسی طرح مرمت آینه کاری گنبد خانه بقعه امامزاده هلال آران و بیدگل، بررسی طرح مرمت و بازسازی نمای حجره‌های صحن قدیمی بقعه امامزاده هادی آران و بیدگل مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.