سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بستری ۱۳۴ بیمار جدید کرونایی در مازندران

۱۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های مازندران بستری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، براساس اعلام روسای دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل، با شناسایی ۱۳۴ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در شبانه روز گذشته، تعداد بستری شدگان این بیماری در مراکز درمانی مازندران به ۶۸۱ نفر رسید.

شناسایی ۱۰۰ بیمار کرونایی جدید

موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به شناسایی ۱۰۰ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی استان از ترخیص ۱۰۵ بیمار در این مدت خبر داد.

او با بیان اینکه ۵۰۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستن، افزود: ۱۴۸ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش مراقبت‌های ویژه، قرار دارند.

بستری ۳۴ بیمار جدید کرونایی در بابل

دکتر جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم از پذیرش و بستری ۳۴ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در چهار بیمارستان تحت پوشش این دانشگاه، گفت: ۱۳ بیمار با بهبودی نسبی در این مدت ترخیص شدند.

او شمار بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بستری شده در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل را ۱۸۰ نفر اعلام کرد و افزود: ۴۹ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این شهرستان بستری هستند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.