سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه بلاتکلیفی نفت مسجد سلیمان

با وجود این که روز گذشته جلسه‌ای برای برطرف کردن مشکلات تیم‌های نفتی برگزار شد، اما هنوز درباره ادامه فعالیت اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان تصمیم گیری نشده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  روز گذشته جلسه مسئولان عالی رتبه وزارت نفت با مسئولان شهری و استانی خوزستان برگزار شد و طرف‌های قرارداد به توافقاتی رسیدند که مانند سال گذشته بودجه‌ای تحت عنوان ورزش همگانی برای باشگاه‌های نفتی در نظر گرفته شود تا این باشگاه‌ها بدون مشکلات مالی  به فعالیت خود در لیگ برتر فوتبال و لیگ آزادگان ادامه دهند.  

با این حال هنوز تکلیف هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان برای ادامه کار در این باشگاه مشخص نشده و از آن جایی که مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این باشگاه کارمندان شرکت ملی نفت هستند، ادامه فعالیت آن‌ها منوط به مجوز شرکت ملی نفت و وزارت نفت است که تاکنون در این زمینه تصمیم گیری نکرده اند.  

بلاتکلیفی هیئت مدیره نفت مسجد سلیمان باعث شده تا امور اجرایی این باشگاه روی زمین بماند و نفتی‌ها با وجود از دست دادن چند ستاره فصل گذشته خود، هنوز نمی‌توانند تیمشان را در نقل و انتقالات تابستانی تقویت کنند و بازیکنان جدیدی بگیرند.


بیشتر بخوانید


در نهایت باید دید شرکت ملی نفت و مسئولان وزارت چه تصمیمی برای ادامه فعالیت اعضای هیئت مدیره این تیم اتخاذ خواهند کرد.  

انتهای پیام/  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.