سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلنگ‌زنی طرح بزرگ پارک‌تپه بعثت با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در کازرون

کلنگ فاز اول پروژه بزرگ پارک‌تپه بعثت با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال از سوی شهرداری کازرون به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ساخت فاز اول پروژه بزرگ پارک‌تپه بعثت در کازرون آغاز شد. بلافاصله پس از آئین کلنگ‌زنی این پروژه که با حضور امام جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، جمعی از مسئولان شهر و شهرستان و شهروندان برگزار شد، ماشین‌آلات شهرداری عملیات اجرایی بخشی از خاکبرداری پروژه را آغاز کردند.

محمدامین مهرورز شهردار کازرون در این آئین مساحت پروژه را در فاز اول ۱۱ هکتار دانست و اظهار کرد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای فاز اول ۳۰ میلیارد ریال است.

او با بیان اینکه اجرای پروژه با تفاهم میان شهرداری و اداره راه و شهرسازی شهرستان میسر شده، تصریح کرد: در این پروژه مواردی همچون فضای سبز گسترده، آبشار، آلاچیق، پارکینگ، مسیر پیاده‌روی و امکانات تفریحی دیگر پیش‌بینی شده است.

او ضمن تقدیر از حمایت‌های شورای اسلامی شهر کازرون، ادامه داد: شهرداری به پشتوانه این حمایت ها، در صدد خدمتگزاری هر چه بیشتر به مردم کازرون بوده و هست و سعی خواهیم کرد در قدم‌ها و پروژه‌های آتی، آن چه لایق مردم کازرون باشد، برای توسعه و آبادانی کازرون به مرحله اجرا درآوریم.

تلاش شورا برای ایجاد فضای سبز تفریحی می‌تواند با پروژه پارک‌تپه بعثت محقق شود

رضا آذین‌فر رئیس شورای اسلامی شهر کازرون نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: با توجه به اینکه بیش از ۶۰ هکتار زمین بایر در مرکز شهر در طرح تفصیلی موجود بود، شورای چهارم و پنجم در صدد بودند در اینجا یک فضای تفریحی گردشگری بزرگ برای شهروندان و مسافرانی که از این شهر عبور می‌کنند، ایجاد کنند.

او گفت: در همین رابطه شورای پنجم با توجه به بررسی‌هایی که انجام داد، یکی از مصوبات و بودجه‌های خوب خودش را که بالغ بر ۳ میلیارد تومان بود برای فاز اول پارک بزرگ بعثت اختصاص داد.

رضا آذین‌فر اظهار امیدواری کرد: با همکاری شهرداری تا پایان امسال فاز اول این پارک بزرگ به پایان برسد.

تغییر چهره یکی از ورودی‌های کازرون با اجرای پروژه پارک‌تپه بعثت

امام جمعه کازرون گفت: با اجرای پروژه پارک‌تپه بعثت، یکی از ورودی‌های شهرستان کازرون به زیبایی تغییر چهره خواهد داد.

حجت الاسلام صباحی امام جمعه کازرون نیز در این مراسم با بیان اینکه مسیر ورودی فعلی برای مرکز شهر، مسیر جذابی برای عنوان شهر سبز کازرون نبوده، ابراز امیدواری کرد با تغییراتی که انجام شده و خواهد شد، تاثیر زیادی هم در جذب گردشگر و هم در روحیه‌بخشی به مردم ایجاد شود.

او با اشاره به حضور شهروندان در این آئین، تصریح کرد: حضور طیف‌های مردم در چنین مراسمی، چیزی است که کمتر در دیگر شهر‌ها می‌بینیم و دعوت شدگان این‌گونه برنامه‌ها معمولا به مسئولان محدود می‌شود؛ در حالی که در این مراسم ریش‌سفیدها، بزرگان شهر، جوانان و نوجوانان حضور دارند.

امام جمعه کازرون اضافه کرد: وظیفه ما همکاری در ساختن کازرون است و امیدواریم ما هم بتوانیم در کنار شورای شهر و شهرداری، نقشی در پیشرفت شهر ایفا کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.