سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه فجر:

پاسخ نیرو‌های مسلح ایران به هرگونه تهدید یک پاسخ کوبنده است

بوعلی گفت: تحرکات دشمنان انقلاب اسلامی به صورت لحظه به لحظه رصد می‌شود و پاسخ نیرو‌های مسلح به هرگونه تهدید یک پاسخ کوبنده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر در دیدار با امیر ابوالقاسم رضایی فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد با بیان اینکه سپاه و ارتش برای مقابله با تهدیدات آمادگی کامل دارند، اظهار کرد: تحرکات دشمنان انقلاب اسلامی به صورت لحظه به لحظه رصد می‌شود و پاسخ نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به هرگونه تهدید یک پاسخ کوبنده خواهد بود.

او ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت که برگرفته از مفاهیم انقلابی، عاشورایی و حسینی است بهترین سرمشق برای اعضای نیروی‌های مسلح و الگوی عزت، سعادت، موفقیت و سربلندی در زندگی شخصی و اجتماعی است.

سردار بوعلی با بیان اینکه تمام کسانی که لباس سربازی و خدمت در نظام اسلامی را بر تن دارند پاسدار دین و انقلاب هستند، تصریح کرد: امروز جوانان انقلابی، مومن و نخبه کشور در نیرو‌های مسلح با بهره گیری از روحیه بسیجی و جهادی در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی حضور فعال دارند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه امروز و حدت و صمیمیت مثال زدنی بین سپاه، ارتش و نیروی انتظامی برقرار است، گفت: همکاری و تعامل صمیمانه نیرو‌های مسلح رکن اساسی اقتدار نظام اسلامی، عامل موفقیت هر چه بیشتر در انجام ماموریت‌ها و خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی است.

او با بیان اینکه ملت انقلابی ایران اسلامی همواره پشتیبان و حامی فرزندان خود در نیرو‌های مسلح کشور بوده و هستند، تصریح کرد: امروز یکی از اهداف اصلی دستگاه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمنان انقلاب اسلامی بر هم زدن وحدت و کمرنگ کردن صمیمیت بین نیرو‌های مسلح است و یاوه گویانی که در رسانه‌های معاند دم از اختلاف می‌زنند خیرخواه ملت و انقلاب نیستند.

سردار بوعلی با بیان اینکه شهید سپهبد علی صیاد شیرازی یکی از الگو‌های برترِ فرماندۀ انقلابی است، گفت: در دوران دفاع مقدس شاهد حضور غرورآفرین ارتش در کنار سایر نیرو‌های مسلح بودیم و موفقیت‌های بدست آمده حاصل مشارکت جمعی، ایثارگری و حماسه آفرینی تمام رزمندگان اسلام بوده است.

او با بیان اینکه استان فارس دارای ظرفیت‌ها و استعداد‌های شکوفا نشدۀ فراوانی است، ادامه داد: سپاه و ارتش با تعامل، هم افزایی ظرفیت‌ها و مشارکت فعال در کنار هم می‌توانند گام‌های موثری به منظور شکوفایی این استعداد‌ها و رفع محرومیت از چهرۀ استان فارس بردارند و راهبرد مهم محرومیت زدایی باید به عنوان یک مطالبه و رسالت مهم همواره مورد توجه فرماندهان نیرو‌های مسلح استان فارس قرار داشته باشد.

فرمانده سپاه فجر تصریح کرد: حضور داوطلبانه نیرو‌های ارتش و سپاه در گروه‌های جهادی و محرومیت زدایی راهبرد مناسبی برای تجمیع و فعالسازی ظرفیت نیرو‌های انقلابی است.

او بیان کرد: امروز نیرو‌های مسلح سردمدار و ادامه دهندۀ راه و مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستند و راه و مکتب این شهید والامقام باید به عنوان یک الگوی برتر و راهبرد موثر در پیشبُرد اهداف انقلاب اسلامی مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.