سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کدام خوابگاه‌ها در مشهد دانشجو می‌پذیرند؟

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برای سال تحصیلی جدید هفت خوابگاه دانشجویی و با ظرفیت ۵۰ درصد اتاق‌ها،آماده پذیرش دانشجویان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  فاطمه محرری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برای سال تحصیلی جدید هفت خوابگاه دانشجویی و با ظرفیت ۵۰ درصد اتاق‌ها آماده پذیرش دانشجویان است.

او افزود: برای سال تحصیلی جدید تعداد هفت خوابگاه دانشجویی با ۵۰ درصد ظرفیت آماده پذیرش دانشجویان است و طبق دستورالعمل‌های ابلاغی پذیرش دانشجویان بدون گواهی تائید سلامت امکان‌پذیر نیست، همچنین به جهت شیوع ویروس کرونا ورود همراهان دانشجویان به خوابگاه‌ها ممنوع اعلام شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه طرح پزشک در خوابگاه در جهت رفع دغدغه‌های دانشجویان و والدین و حفظ سلامت خوابگاهیان و کارکنان در حال اجرا است، ادامه داد: اگر فراتر از ظرفیت موجود خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیازمند فضای خوابگاهی جهت اسکان دانشجویان بودیم از ظرفیت خوابگاه‌های دیگر به‌صورت خودگردان استفاده خواهد شد، هر چند که تمام تلاش بر این است که کلیه نیاز‌های خوابگاهی دانشجویان با خوابگاه‌های موجود این دانشگاه تامین شود.
بیشتربخوانید


 محرری با ذکر این نکته که طبق اعلام مسئولان آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برای دانشجویان ورودی جدید پذیرفته شده در کنکور‌های سراسری، کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی از ۱۵ آبان ماه و دانشجویان در حال تحصیل از ۲۹ شهریور ماه خواهد بود، بیان کرد: طبق برنامه ریزی ستاد ملی مقابله با کرونا کلاس‌های تئوری به‌صورت غیرحضوری خواهد بود و فقط کلاس‌های عملی به‌صورت حضوری برگزار می‌شود و برنامه‌ریزی‌ها به‌گونه‌ای خواهد بود که هیچگونه خطری سلامت دانشجویان را در محیط خوابگاه‌ها و کلاس‌های درس تهدید نکند.

او تصریح کرد: به همین منظور در شورای دانشگاهی، با حضور معاونان آموزشی دانشکده‌ها، مدیریت تحصیلات تکمیلی و مدیر دانشجویی برنامه‌ریزی برای حضور دانشجویان به‌صورت دوره‌های زمان‌بندی شده توسط دانشکده‌ها انجام شد تا دانشجویان خوابگاهی بتوانند در فضای ایمن و با در نظر گرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی کرونا حضور یابند.

 
انتهای پیام//ز.ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.