سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرستان مهاباد به مرحله نهایی شهر خلاق فرهنگی راه یافت

معاون فرهنگی اداره‌ک ل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: مهاباد در بخش هنر‌های نمایشی در لیست ۴ شهر خلاق فرهنگی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، بابا زاده معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: چهار شهر آذربایجان غربی شامل مهاباد، خوی، چالدران و پیرانشهر به مرحله نهایی نخستین دوره طرح شبکه شهر‌های خلاق فرهنگ و هنر راه یافتند.

او افزود: مهاباد در بخش هنر‌های نمایشی، چالدران درحوزه صنایع دستی، پیرانشهر در بخش مد و لباس و خوی در حوزه هنر‌های تجسمی به مرحله نهایی نخستین دوره طرح شبکه شهر‌های خلاق فرهنگ و هنر راه یافته اند.

بابازاده اضافه کرد: طبق گزارش دبیرخانه شبکه شهر‌های خلاق فرهنگ و هنر، انتخاب شهر‌های مرحله نهایی از میان ۳۶۷ شهر مشارکت کننده در این طرح صورت گرفته است.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: توجه به ظرفیت‌های بومی، محلی، ملی و ارزش‌های دینی در طراحی و اجرای برنامه‌ها، تأثیر پایدار در ارتقاء سطح فرهنگ و هنر شهر، مشارکت مردمی و فعالان حوزه فرهنگ و هنر و پشتیبانی شرکت‌های بزرگ تجاری، کارخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای تأمین هزینه‌ها و سرمایه‌گذاری در تدوین و اجرای برنامه‌ها، خلاقیت و نوآوری در برنامه‌ها، توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و هنری قابلیت و ضمانت اجرایی و پیشینه و سوابق هر شهر در حوزه مربوطه از مهمترین شاخص‌های هیئت داوران برای انتخاب شهر‌های خلاق فرهنگ و هنر بود.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.