سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۹ طرح تعاونی در استان زنجان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: ۹ طرح تعاونی در استان زنجان با حضور معاون اول رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، یوسفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا درکشور، عمده برنامه‌های امسال هفته تعاون در استان زنجان نیز در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

او افزود: چهارشنبه ۱۹ شهریور همزمان با سراسر کشور، ۳۸۳ طرح تعاونی با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و مقامات عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح خواهد شد که در استان زنجان نیز ۹ طرح تعاونی به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه این ۹ تعاونی در چهار شهرستان ابهر، خدابنده، خرمدره و زنجان خواهند بود، گفت: این تعاونی‌ها ۳۰۵ نفر عضو داشته که با افتتاح آن‌ها برای  ۱۴۰ نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

یوسفی ادامه داد: در مجموع برای افتتاح این تعاونی‌ها، ۲۷۶ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته و ۶۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال نیز از تسهیلات بانکی استفاده شده است.

او خاطرنشان کرد: فعالیت این تعاونی‌ها در بخش‌های تولیدی، کشاورزی، مسکن و ورزشی خواهد بود.
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.