سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین تابلو هدایت مسیرِ هوشمند در کرج راه اندازی شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: کاهش زمان سپری شده در معابر و افزایش ایمنی ترافیکی از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از تابلو هدایت مسیرِ هوشمند به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،محمدرضا احمدی نژاد، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با اشاره به این که تابلوهای پیام متغیر بخش مهمی از سیستم‌های حمل و نقل و هوشمند محسوب می‌شود،گفت: هدف از استفاده از این گونه تابلوها دادن اطلاعات به رانندگان در جاده‌ها است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج همچنین با اشاره به راه اندازی و بهره‌برداری از اولین تابلو هدایت مسیر هوشمند در کرج، گفت: کاهش فشار روانی رانندگان، کاهش زمان سپری شده در معابر و افزایش ایمنی ترافیکی از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از این تکنولوژی به شمار می‌رود.

احمدی نژاد افزود: این تابلو تلفیقی از تابلو هدایت مسیر و تابلوهای VMS است که دیتاهای آن به صورت هوشمند از تردد خودروهای عبوری برداشت و از طریق نرم افزار مرکزی نمایش داده می شود.

او با تاکید بر این که درصدد هستیم زمان سفر بین نقاط مختلف نیز بر روی تابلو نمایش داده شود، گفت: با توجه به اهمیت روز افزون کنترل ترافیک و سیستم‌های جاده ای همچنین انتقال اطلاعات و گزارش‌های لحظه‌ای وضعیت مسیرها به رانندگان، جایگاه ویژه‌ای برای تابلوهای اعلام پیام متغیر ایجاده شده است.

انتهای پیام / ر. ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.