سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک ۱۰ میلیارد تومانی خیرین به بخش سلامت کردستان

مدیر سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان مهمترین کمک‌های خیرین مجمع سلامت کردستان در سال گذشته را ۱۰ میلیارد تومان اقلام و تجهیزات پزشکی با اجرای پروژه و وجه نقد اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،بهرام کندایی مدیر سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در یکسال گذشته ۹ طرح عمرانی و ده‌ها فقره تامین تجهیزات توسط یک هزار و ۵۵۴ نفر از خیرین سلامت در این استان اجرا شده است.

او این پروژه‌ها را شامل بخش انکولوژی بیمارستان توحید با ۳۳ تخت بیمارستانی با هزینه ۲ میلیارد تومان، فوریت‌های پیش بیمارستانی کامیاران با ۳۰۰ میلیون تومان، پایگاه شهری کوپیچ علیای بانه با ۳۵۰ میلیون تومان اعلام کرد.

کندایی مهمترین کمک‌های خیرین مجمع سلامت کردستان در سال گذشته را ۱۰ میلیارد تومان اقلام و تجهیزات پزشکی با اجرای پروژه و وجه نقد اعلام کردوافزود:با احتساب این کمک‌ها مجموع اکرام خیرین مسوولیت شناس کردستانی به بخش سلامت از ابتدای تأسیس تاکنون بیش از ۵۰ میلیارد تومان است.

مدیر سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان تاکید کرد: تعمیرات اساسی خانه های بهداشت دارغیاث و آغبلاغ طغامین بیجار و اهدای زمین پایگاه فوریت‌های پزشکی سروآباد به ارزش ۱۰۵ میلیون تومان، اهدای سه دستگاه ماشین دیالیز (۲ دستگاه ژاپنی و یک دستگاه ساخت داخلی) با قیمت قریب به یک میلیارد تومان، توزیع ۵۶۰ بسته غذایی جهت بیماران کم توان مالی بهبود یافته کرونا و تهیه اقلام تجهیزاتی مصرفی و نیازهای برنامه خدمات این بیماری در سطح استان به ارزش هفت میلیارد تومان حاصل عنایت خیرین سلامت بوده است.

مدیر سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در حال حاضر به همت خیرین، پروژه‌های مرکز دیالیز توحید با زیربنای اولیه ۸۰۰ متر مربع در فاز اول، همراه سرای بیمارستان کوثر با ۶۰۰ مترمربع در ۲ طبقه و سه اتاق عمل، مرکز جامع شهر دزج قروه در زمین اهدایی خیرین با زیربنای ۶۵۰ مترمربع همراه با ساختمان سرایداری در بیمارستان شهید بهشتی قروه در حال اجرا است.

کندایی گفت: یک هزار و ۵۵۴ نفر از خیرین، مددکار این اقدامات خداپسندانه بوده‌اند.

او از برگزاری جلسه آموزشی حوزه اجتماعی دانشگاه در خصوص بیماری ایدز، دیابت، هپاتیت، ام اس با مددجویان خبر داد و افزود: در این کلاس‌های آموزشی مشکلات بیماران در حوزه اجتماعی و روانشناسی، فرزندپروری، ازدواج و خانواده، مشکلات زنان خودسرپرست و کودکان کار مطرح شده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.