سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش تیم‌های ورزشی کارگران خراسان رضوی در رقابت‌های ملی و جهانی

رئیس هیئت ورزش کارگری خراسان رضوی گفت: تیم‌های ورزشی کارگران استان در رقابت‌های ملی و جهانی رتبه‌های خوبی بدست آورده و به خوبی درخشیده اند.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدی رئیس هیئت ورزش کارگری خراسان رضوی  در نشست انجمن دوومیدانی کارگران استان با اشاره به موفقیت‌های تیم‌های ورزشی کارگری خراسان رضوی گفت: قشر کارگر از زحمت کش‌ترین اقشار جامعه هستند که پتانسیل بالایی در زمینه ورزشی دارند که می توان با استعدادیابی بین آنان، افراد مستعدی را برای رشته‌های ورزشی یافت.

او افزود: تا کنون تیم‌های ورزشی کارگران استان در رقابت‌های ملی و جهانی رتبه‌های خوبی بدست آورده و به خوبی درخشیده اند که این امر باید با حمایت‌ها و پیگیری‌های انجمن‌های ورزشی زیر مجموعه این هیات تداوم یابد.

رئیس هیئت ورزش کارگری خراسان رضوی همچنین با اشاره به قوانین موجود برای حمایت از مجموعه‌های تولیدی حامی ورزش ادامه داد: شرکت ها و کارخانجاتی که بعنوان اسپانسر تیم‌های ورزشی کارگری فعالیت کنند شامل بخشودگی ۳ درصد از مالیات بر ارزش افزوده و تبلیغات و معرفی برند خود بصورت رایگان خواهند شد.

محمدی به تشریح و تعیین اهداف کوتاه مدت و بلندمدت انجمن پرداخت و بیان کرد: راه اندازی و فعال کردن انجمن در همه رده‌های سنی در شهرستان‌های استان از مسائل مهم پیش رو خواهد بود.

او تصریح کرد: تشکیل کمیته پیشکسوتان و کمیته استعدادیابی و اعزام به شهرستان‌های دور و نزدیک جهت شناسایی جوانان مستعد، برگزاری انتخابی استان برای جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کارگران کشور از دیگر اولویت‌های کاری انجمن ورزشی دو میدانی کارگری استان خواهد بود.

رئیس هیئت ورزش کارگری خراسان رضوی تاکید کرد: همه تلاش این انجمن بر این است بتواند با فراهم آوردن شرایط مطلوب زمینه موفقیت ورزشکاران کارگر دوو میدانی در میادین کشوری و بین المللی فراهم شود و بتوانیم میزبانی رقابت‌های مختلف ملی را بدست بیاوریم.

در پایان این نشست خانم افسانه ضیایی بعنوان نایب رییس بانوان، علی کلانتری بعنوان دبیر و مرتضی محمودی مسئول روابط عمومی انجمن ورزش دو و میدانی کارگران معرفی شدند.
 
انجمن‌های ورزشی تحت پوشش فدراسیون آماتوری ورزش کارگری تشکیلاتی ورزشی، تخصصی،مردمی، غیرانتفاعی، دارای شخصیت حقوقی و مرجع فنی رشته مربوطه است که به منظور برنامه ریزی و تعمیم و گسترش رشته ورزشی بویژه برگزاری دوره‌های آموزشی و مسابقات ورزشی جذاب با حضور افراد متخصص و علاقه‌مند، طبق اصول آماتوری با رعایت ضوابط، قوانین و مقررات، اساسنامه و آئین نامه‌های اداری، مالی و فنی فدراسیون با اهداف و شرح وظایف تحت نظارت فدراسیون ورزش کارگری جمهوری اسلامی ایران تشکیل می‌شود.
 
انتهای پیام//ز.ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.