سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ علیزاده خبر داد؛

دستگیری ۲ سارق تجهیزات راهداری پایتخت

رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش از دستگیری ۲ سارق تجهیزات راهداری تهران هنگام ارتکاب سرقت علائم راهنمایی و رانندگی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علیرضا علیزاده رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش گفت: ساعت ۰۷:۳۵ شانزدهم شهریور ماه ماموران گشت انتظامی کلانتری حین گشت زنی در حوالی سه راهی جاده تلو به یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ که در کنار جاده متوقف شده بود و سرنشین خودرو پیاده و راننده خودرو آماده برای حرکت بود، برخورد کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سرنشین خودرو در حال کندن تابلو‌های راهداری کنار جاده بود، افزود: بلافاصله گشت انتظامی کلانتری برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند و دستور توقف خودرو را اعلام کردند.

وی تصریح کرد: سرنشین خودرو به محض دیدن گشت انتظامی کلانتری سوار بر خودرو شده و از محل گریختند، گفت: متهمان بدون توجه به فرمان‌های پلیسی به سرعت خودرو افزوده و وارد جاده تلو شدند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه سارقان با حرکات مخاطره آمیز و رانندگی با سرعت بالا امنیت جاده را بر هم زده بودند، عنوان کرد: برای جلوگیری از ورود خسارت مالی و یا جانی ماموران چند تیر هوایی شلیک کردند، اما سارقان همچنان به فرار خود با حرکات مخاطره آمیز ادامه دادند.

رئیس کلانتری تجریش افزود: سارقان حاضر به توقف خودرو نبودند که به ناچار ماموران لاستیک‌های خودروی متهمان را هدف شلیک گلوله قرار دادند و در نهایت با پنچر شدن چرخ عقب سمت شاگرد، خودروی تهمان متوقف شد.

وی با اشاره به اینکه راننده و سرنشین خودرو در عملیات پلیسی دستگیر شدند، ابراز داشت: در بازرسی از داخل خودرو، تعدادی امولال سرقتی و تجهیزات دفاعی و ابزار مورد نیاز برای سرقت کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه هر دو متهم در ابتدا سعی می‌کردند با تمرد و مقاومت از دستور‌های پلیسی مانع انجام تحقیقات پلیسی شوند، گفت: با انتقال متهمان به کلانتری هر دو متهم به جرم ارتکابی اعتراف کردند و برای اخذ دستور‌های قضایی روانه دادسرا شدند.

رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش تصریح کرد: کشف جزئیات پرونده و تحقیقات تکمیلی از متهمان ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.