سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضریب نفوذ گازرسانی روستایی به ۷۷ درصد رسید

مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه با اشاره به اینکه ضریب نفوذ گازرسانی روستایی با احتساب ۸۱ طرحی که امروز (دوشنبه) افتتاح شد به ۷۷ درصد رسید، گفت: اکنون هزار و ۵۴۱ روستای استان گاز طبیعی دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه گفت : امروز با گازرسانی به شهر نودشه ضریب نفوذ گازرسانی شهری به ۹۹.۹ درصد می‌رسد و گازرسانی به سه شهر نوسود، ازگله و ریجاب باقی مانده که اجرای آن‌ها در حال انجام است.

 او گفت : برای اجرای این پروژه ۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر شبکه‌گذاری انجام و ۸۱ هزار علمک نصب شده است.

او افزود: در بخش صنعتی با ۲۲ واحدی که امروز به بهره‌برداری رسید در مجموع ۲ هزار و ۴۷۷ واحد صنعتی از نعمت گاز برخوردار شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه ادامه داد: اکنون در استان کرمانشاه ۶۰۰ هزار مشترک گاز طبیعی در بخش‌های مختلف است و روزانه ۱۳ میلیون مترمکعب گاز به مشترکان تحویل می‌شود.

شهبازی با بیان اینکه درصد بهره‌مندی مجموع مشترکان گاز در کرمانشاه اکنون ۹۴.۳ درصد است، افزود: از جمله مهم‌ترین اقدام‌های شرکت گاز استان کرمانشاه در دولت‌های یازدهم و دوازدهم رشد ۵۴ درصدی در مشترک‌پذیری است که به‌طور میانگین هر سال ۳۰ هزار مشترک اضافه شده است.

او گفت: فعالیت شرکت گاز استان کرمانشاه از سال ۱۳۷۲ با هدف گازرسانی و تأمین سوخت پایدار در بخش‌های مختلف آغاز شده است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.