سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفت فوتی جدید کرونا در بوشهر؛ از ۲۷ تا ۹۳ ساله

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به ثبت هفت فوتی جدید ناشی از کرونا در این استان، جوان‌ترینشان را زنی ۲۷ ساله و پیرترین را مردی ۹۳ ساله عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۰ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند و اکنون ۳۰۰ بیمار در این بخش‌ها بستری هستند.

او بابیان اینکه ابتلای ۱۲۶ نفر از این بیماران به کرونا قطعی است، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۲ بیمار از بستری‌ شدگان بخش‌های کرونایی با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۳۲ نفر کرونا داشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: یک نفر جمعه و ۶ نفر نیز یکشنبه فوت‌شده‌اند که آزمایش کرونای آن‌ها امروز مثبت اعلام‌شده است. دو نفر از این افراد، مردانی ۴۸ و ۹۳ ساله با بیماری‌های زمینه‌ای فشارخون بالا، دیابت و بیماری کلیوی بوده‌اند.


بیشتر بخوانید


کشمیری ادامه داد: پنج نفر از موارد فوتی هم خانم و در رده سنی ۲۷ تا ۸۳ سال بوده‌اند که خانم ۷۲ ساله دچار سکته مغزی و فلج ناشی از آن شده بود و دیابت داشت، خانم ۷۷ ساله بیماری قلبی، فشارخون داشت و دچار سکته مغزی شده بود، خانم ۸۳ دارای بیماری زمینه‌ای دیابت، خانم ۲۷ ساله دارای بیماری زمینه‌ای تالاسمی ماژور و خانم ۷۵ ساله دارای بیماری مزمن قلبی بودند.

او بابیان اینکه هم‌اکنون ۴۷ نفر در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند، عنوان کرد: از این تعداد، ۲۲ نفر با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.