سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازسازی دو دستگاه اتوبوسِ ناوگان شهری شاهین شهر

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر گفت: دو دستگاه اتوبوس بازسازی شده سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر به ناوگان شهری بازگشت.

سعید اکرم خانی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،   گفت: با توجه به هزینه بالای یک دستگاه اتوبوس جدید (۳ میلیارد تومان) و عدم توان مالی سازمان برای خرید آن، تصمیم به بازسازی اتوبوس‌های فرسوده گرفته شد که در حال حاضر دو دستگاه اتوبوس بازسازی شده با اعتباری بالغ بر ۳۸۰ میلیون تومان به ناوگان حمل و نقل شهر اضافه شد.

او افزود: در ماه‌های گذشته نیز یک دستگاه اتوبوس با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان به چرخه حمل و نقل شهری بازگشت.

اکرم خانی با اعلام اینکه استاندارد عمر هر اتوبوس ۱۰ سال است گفت: متأسفانه ۷۰ درصد از اتوبوس‌های سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر عمر بالای ۱۲ سال دارند که این مشکل خدمات دهی ما را به شهروندان عزیز دچار چالش نموده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر اظهار امیدواری کرد: ان شاء الله در آینده نزدیک ۷ دستگاه اتوبوس بازسازی شده دیگر به ناوگان حمل و نقل شهرداری اضافه خواهد شد.

اکرم خانی با بیان اینکه در حال حاضر ۶۰ دستگاه اتوبوس فعال در شهر روزانه بالغ بر ۲۰ هزار نفر از شهروندان را جابجا می‌کند گفت: سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر در راستای خدمات دهی هر چه بهتر به شهروندان ارجمند از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد بود.
 
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.