سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهترین انواع باتری یو پی اس

باتری یو پی اس می‌تواند بهترین گزینه برای جلوگیری از آسیب به دستگاه‌های الکترونیکی گران قیمت و همچنین پیشگیری برای از بین رفتن اطلاعات باشد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، باتری یو پی اس می‌تواند بهترین گزینه برای جلوگیری از آسیب به دستگاه‌های الکترونیکی گران قیمت و همچنین پیشگیری برای از بین رفتن اطلاعات باشد؛ اما این همه‌ی مسئله نیست و علاوه بر توجه داشتن به شناخت بهترین نوع باتری یو پی اس و خرید آن از نمایندگی رسمی باتری یو پی اس، قطعاً بایستی بدانید که ارزانترین قیمت باتری یو پی اس را می‌توانید از کجا تهیه کنید.

اما چه ویژگی‌های جذابی در باتری یو پی اس وجود دارد که موجب محبوبیت جالب توجه آن شده است؟! برای بررسی تمام این مسائل با ما همراه باشید.

باتری یو پی اس چیست؟!

به زبان ساده، زمانی که برق قطع می‌شود، باتری یو پی اس وارد عمل می‌شود و انرژی ذخیره‌ شده در خود را، در یک چشم برهم زدن، به صورت اتوماتیک وارد مدار خواهد کرد. با این کار باتری یو پی اس که دارای مدار هوشمند قطع و وصل است، به مدت ۲ الی ۸ ساعت (بسته به بازدهی باتری)، برق دستگاه الکتریکی را تامین خواهد کرد.

به عبارت دیگر باتری یو پی اس را منبع تغذیه بدون وقفه هم می‌نامند؛ چرا که باتری یو پی اس از یک سیستم نوسانگیر حرفه‌ای و یک باتری (با بازدهی‌های متفاوت) تشکیل شده است و این نوسانگیر حرفه ای در صورت قطع ناگهانی برق، کاهش انرژی برق را تشخیص داده و مدار هوشمند باتری یو پی اس را برای تامین برق مصرفی به جریان می‌اندازد. اما آیا فکر می‌کنید که باتری یو پی اس فقط برای ادامه تأمین جریان برق مناسب است؟!

مسلماً جواب «خیــــــــــــــــــر» است!

خرید باتری یو پی اس و جلوگیری از ضرر‌های میلیونی!

 با توجه به وضعیت نامساعد اقتصادی کشور و قیمت‌های سرسام‌آور لوازم الکتریکی خانگی، اداری و پزشکی، باتری یو پی اس می‌تواند به عنوان یک منجی و معجزه‌گر برای حفظ لوازم الکتریکی ایفای نقش کند. درواقع باتری یو پی اس با تامین انرژی تا مدتی خاص، از ضررهای میلیونی افراد و مجموعه‌ها در آسیب و سوختگی دستگاه‌های الکتریکی در اثر قطع ناگهانی جریان برق، جلوگیری خواهد کرد.

البته همه این‌ها در شرایطی است که به نمایندگی رسمی باتری یو پی اس مراجعه کنید و با اطلاع ازگرانترین و ارزانترین قیمت باتری یو پی اس، به تهیه‌ی مدل مناسب آن بپردازید.

با خرید باتری یو پی اس، نگران پریدن اطلاعات ضروریتان نخواهید بود.

از یک سو تقریباً همه آنهایی که به شکل حرفه‌ای با دنیای کامپیوتر سروکار دارند، چه از لحاظ زمانی و چه مالی، حداقل یک بار از قطع ناگهانی برق به شدت متضرر شده‌اند!

از سوی دیگر، همواره در ذهن همه ما نمی‌ماند که کارهای کامپیوتری خود را ذخیره کرده و یا نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم که با کدام نوسان برق، هارد دیسک اطلاعات ارزشمندمان دچار خرابی خواهد شد. این در حالیست که با قطع ناگهانی برق، بسیاری از اطلاعات مربوط به سیستم‌های کامپیوتری، مموری کنسول‌ها و دیگر دستگاه‌های الکتریکی خواهد پرید! یعنی اطلاعات ارزشمند ما، چه مربوط به یادگاری‌های خانوادگی باشد، چه مربوط به کسب و کار و چه مربوط به کالکشن‌های اختصاصی باشد، می‌تواند برای همیشه از دست برود!

اینجاست که باتری یو پی اس با دادن زمان اضافه به کاربر، از قطع ناگهانی برق دستگاه، آسیب به هارد و از دست رفتن اطلاعات حیاتی جلوگیری خواهد کرد. همچنین وجود باتری یو پی اس از گیر کردن افراد در پشت درب‌های الکترونیکی و کرکره برقی نیز جلوگیری خواهد کرد.

قطعی برق در کرکره برقی و حل مشکل آن با باتری یو پی اس

بسیاری از بازشوهای الکترونیکی، همچون کرکره برقی و درب‌های الکترونیکی فضاهای اداری، در هنگام قطع برق مشکلات بسیاری را برای خانواده‌ها و پرسنل ایجاد می‌کنند. از این رو نیاز به انجام هزینه‌های هنگفت نیست و می‌توانید ارزانترین قیمت باتری یو پی اس را از نمایندگی رسمی باتری یو پی اس بخواهید و با خرید آن، تمام مشکلات و نگرانی‌هایتان را در این زمینه برطرف نمایید؛ چرا که با انرژی ذخیره شده در باتری یو پی اس، می‌توانید موقتا کرکره برقی و درب‌های اتوماتیک را فعال کنید و به کارهای ضروریتان بپردازید.

همچنین یادتان باشد که داشتن باتری یو پی اس، برای آن دسته از خانواده‌هایی که با داشتن دستگاه‌های پزشکی (دستگاه اکسیژن و...)، از مریض‌های خود در خانه مراقبت می‌کنند نیز بسیار ضروری است.

مزایای باتری یو پی اس

اگر می‌خواهید طعم واقعی استفاده از تمامی مزایای باتری یو پی اس را بچشید، باید حواستان باشد که این نوع باتری را همواره از مراکز مجاز و معتبر و نمایندگی رسمی باتری یو پی اس تهیه نمایید. مزایای باتری یو پی اس عبارتست از:

  • تامین دائم انرژی در هنگام قطعی برق
  • دشارژ خود به خودی پایین بسیاری از انواع باتری یو پی اس
  • عمر طولانی و عدم نشتی الکترولیت
  • وزن مناسب و استحکام بدنه باتری یو پی اس
  • تنوع قیمتی بسیار بالا و مقرون به صرفه
  • قابلیت استفاده برای دیتا سنترها، دوربین مداربسته، سیستم‌های امنیتی، ماشین‌های اداری، تجهیزات برقی، دستگاه‌های پزشکی، درب‌های اتوکاتیک و... در محیط‌های اداری
  • قابلیت استفاده از باتری یو پی اس برای تمامی لوازم الکترونیکی خانگی، آکواریوم، کرکره برقی، کنسول‌های بازی و... در محیط خانگی در هنگام قطع برق و وارد شدن صاعقه
  • جلوگیری از آسیب به دستگاه‌های الکترونیکی در هنگام قطع ناگهانی برق
  • مجهز به مدار هوشمند قطع و وصل برق
  • ایجاد فرصت برای ذخیره و بک آپ گیری و خاموش نمودن دستگاه‌ها و عدم آسیب به هارد دیسک اطلاعات
  • قابلیت استفاده باتری یو پی اس در تجهیزات مخابراتی و پنل‌های خورشیدی
  • دارای سوپاپ اطمینان برای تثبیت فشار داخلی مناسب باتری

چگونه یک باتری یو پی اس باکیفیت بخریم؟

قبل از هر توضیحی، بایستی بدانید که باتری یو پی اس کاملاَ با باتری خودرو متفاوت است و تنها از لحاظ ساختار شکلی، با یکدیگر شباهت دارند. در صورتی که تمایل به دریافت ارزانترین قیمت باتری یو پی اس از نمایندگی رسمی باتری یو پی اس دارید، باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که تنها نبایستی تمام حواس خود را به ارزانترین قیمت باتری یو پی اس معطوف کنید و مواردی چون: تکنولوژی ساخت، وزن و استحکام باتری یو پی اس، طول عمر باتری یو پی اس، میزان بازدهی، کیفیت دمایی و دشارژ خودبخودی و... نیز بایستی مورد توجه قرار گیرد.

به همین خاطر است که تمامی کارشناسان همواره به خرید از مراکز معتبر و نمایندگی رسمی باتری یو پی اس (ups) تاکید دارند.

ارزانترین قیمت باتری یو پی اس با شرکت کارن باتری

شرکت کارن باتری در جهت حفظ و افزایش کیفیت و ارائه خدمات معتبر به مشتریان گرامی، نمایندگی رسمی باتری یو پی اس کارخانجات معتبر سپاهان باتری و صبا باتری را در اختیار دارد و تنها نماینده مجاز پخش باتری یو پی اس و باتری خودرو از سازمان صنعت و معدن می‌باشد.

شرکت کارن باتری به عنوان نمایندگی رسمی باتری یو پی اس، علاوه بر ارسال سفارشات باکیفیت مشتریان در کوتاهترین زمان ممکن، با در اختیار داشتن کادری مجرب و متعهد، نصب رایگان باتری یو پی اس و باتری خودرو را نیز به عنوان گوشه‌ای از خدمات ویژه‌ی خود، برای مشتریان انجام خواهد داد. همچنین تمامی اطلاعات مورد نیاز به جهت یک خرید کامل و مناسب، در سایت شرکت کارن باتری، در اختیار مشتریان قرار گرفته است که می توانید برای مشاهده قیمت و خرید باتری یو پی اس اینجا کلیک کنید.

 

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.