سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزینه‌های احتمالی هدایت تراکتور

گزینه‌های سرمربیگری تیم فوتبال تراکتور برای فصل بعد مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه تراکتور بعد از استعفای ساکت الهامی در فضای مجازی به دنبال جانشینی برای این مربی هستند و حتی گفته می‌شد که تراکتوری‌ها با علی دایی به توافقات نهایی رسیدند، اما حضور این مربی در تبریز منتفی شده است.  

علی دایی گزینه جدی باشگاه تراکتور برای هدایت این تیم تبریزی در فصل آینده لیگ برتر فوتبال بود، اما گفته می‌شود حضور این مربی در تراکتور  منتفی شده است و تراکتوری‌ها قصد دارند  به سراغ گزینه‌های دیگری بروند.  

با توجه به قانون ممنوعیت ورود خارجی ها، تراکتوری‌ها نمی‌توانند سرمربی خارجی به خدمت بگیرند به همین علت آن‌ها گزینه‌های داخلی را بررسی می‌کنند تا با یکی از آن‌ها برای هدایت تیمشان در فصل بعد به توافق برسند.

در حال حاضر جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان و علیرضا منصوریان سرمربی سابق استقلال  در بین گزینه‌های هدایت سرخپوشان تبریزی قرار دارند.  

همچنین مسعود شجاعی کاپیتان ملی پوش تراکتور هم در بین گزینه‌های هدایت این تیم برای فصل بعد است، اما او به علت نداشتن مدرک A مربیگری برای نشستن روی نیمکت سرخپوشان تبریزی با مشکل مواجه است.  

البته مسئولان باشگاه تراکتور به گزینه‌های هدایت این تیم برای فصل بعد واکنشی نشان ندادند تا صحت و سقم این موضوع مشخص شود.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
alinopo
۲۱:۰۸ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
اینجور باشه خطیبی از همشون بهتره که