سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکل ساختمان ثبت احوال خارگ حل شود

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر از فرماندار این شهرستان خواست تلاش کند مشکل ساختمان نمایندگی ثبت احوال خارگ برطرف شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اسکندر پاسالار مدیرکل ثبت احوال استان در نشست با فرماندار بوشهر با اشاره به مشکلات رفت و آمد ساکنین جزیره خارگ گفت: برای رفاه حال ساکنان این جزیره، از سال ۱۳۸۶ در خارگ نمایندگی ثبت احوال ایجاد کردیم و همه خدمات ثبت احوال را در همان جا به مردم ارائه می‌دهیم.

او افزود: شروع به کار این نمایندگی در ساختمان شهرداری بود که با توجه به مراجعات مردم با رایزنی‌هایی که انجام گرفت ساختمان سرایداری مربوط به آموزش و پرورش در اختیار این اداره قرار گرفت. اما اکنون آموزش و پرورش مکلف به بازپس گیری ساختمان‌هایی است که در اختیار دیگر دستگاه‌ها و نهاد‌ها قرار دارد و ثبت احوال نیز اخطار تخلیه دریافت کرده است.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر بر لزوم دایر بودن این نمایندگی در جزیره خارگ تاکید کرد و ادامه داد: ثبت احوال یک دستگاه خدمت رسان است که همه مردم از بدو تولد تا زمان مرگ با آن سر و کار دارند و ما تلاش داریم خدمات را در دورترین نقاط به آسانی در اختیار مردم قرار دهیم.

پاسالار به تامین تجهیزات ثبت احوال شهرستان بوشهر نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به خدمات نوین ثبت احوال که به صورت مکانیزه به مردم ارائه می‌شود نیاز است تجهیزات الکترونیکی نوین خریداری و به کار گرفته شود.

فرماندار بوشهر هم گفت: پیگیری می‌کنیم تا هر چه زودتر مشکل ساختمان این نمایندگی حل شود.

عباس جمشیدی عنوان کرد: با وجود مشکلاتی که اهالی جزیره خارگ با آن روبه رو هستند تعطیلی نمایندگی ثبت احوال قابل تصور نیست و از همه ظرفیت‌ها برای حل این مشکل استفاده می‌کنیم.

او همچنین بیان کرد: امسال بودجه تامین تجهیزات در کارگروهی که در سازمان مدیریت تشکیل شده ابلاغ می‌شود که فرمانداری فهرست اداراتی را که نیاز به تجهیزات دارند، به کارگروه ارسال کرده که ثبت احوال بوشهر نیز در این فهرست پیش بینی و قرار داده شده است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.