سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خلیلی: اسب‌ها قرنطینه نیستند/ زمین هزار متری به فدراسیون اختصاص داده شده است

رئیس فدراسیون سوارکاری گفت: اسب‌ها قرنطینه نیستند و نیازی هم به این کار وجود ندارد.

مسعود خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با مجمع سالیانه این فدراسیون که امروز برگزار شد اظهار داشت: مجمع سالیانه فدراسیون سوارکاری امروز به صورت وبینار و با حضور مجازی هیئت استان‌ها برگزار شد. در این جلسه گزارش حسابرسی ارائه شد که بدون هیچ بند مشروطی مورد تائید بازرس فدراسیون قرار گرفت و این یک دستاورد بزرگ محسوب می‌شود.

او ادامه داد: تقویم سال ۹۹ بررسی شد. به دلیل شیوع ویروس کرونا آموزش‌های فدراسیون در سال آینده به صورت مجازی برگزار می‌شود و فقط آزمون‌ها به صورت حضوری گرفته می‌شود.

رئیس فدراسیون سوارکاری افزود: تقویم مسابقات هم بررسی شد که با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در هر شهر، رقابت‌ها برگزار می‌شود. سوارکاری رشته‌های مختلفی دارد و سعی ما این است که با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تمامی مسابقات را برگزار کنیم.

حضور تماشاگر در مسابقات محدود بود

رئیس فدراسیون سوارکاری درباره حضور تماشاگران در مسابقات پرش از مانع که هفته گذشته برگزار شد گفت: برای تماشاگران تعداد محدودی کارت صادر کردیم که بر این اساس هر مالک می‌توانست یک مهمان به همراه خود بیاورد. در این رقابت‌ها ۳۰۰ سوارکار شرکت کرده بودند، بنابراین ۶۰۰ نفر می‌توانستند تماشاگر این مسابقات باشند. ما زمان بندی خاصی برای حضور تماشاگران در نظر گرفتیم تا خطری حضور آن‌ها را تهدید نکند.

خلیلی در رابطه با قرنطینه اسب‌ها اظهار کرد: اسب‌ها در قرنطینه نیستند و ضرورتی هم به این کار وجود ندارد. ویروس کرونا از اسب به انسان و یا از انسان به اسب منتقل نمی‌شود.

زمین هزار متری به فدراسیون اختصاص داده شده است

او درباره ملک جدید فدراسیون گفت: با حمایت وزارت ورزش و توسعه اماکن ورزشی حدود هزار متر زمین در مجموعه ورزشی آزادی به فدراسیون سوارکاری اختصاص داده شده است. امیدواریم تا ۱۰ روز آینده این زمین به ما تحویل داده شده و بتوانیم ساختمان مورد نظرمان را بسازیم.

رئیس فدراسیون سوارکاری در رابطه با ملک استیجاری فعلی این فدراسیون گفت: مبلغ اجاره این ملک خیلی کم‌تر از قیمت واقعی آن است. مالک آن یک فرد علاقه‌مند به ورزش است که این ساختمان را در اختیار ما قرار داده.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.