سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیران هتاک به مردم مهاباد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: طی یک عملیات پلیسی و تخصصی ۳ مدیر کانال تلگرام در مهاباد دستگیر شدند.

سرهنگ برزو تجاری فرمانده انتظامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: طی یک عملیات پلیسی و تخصصی ۳ نفر از مدیر کانال تلگرام با بیش از ۶ هزار عضو شناسایی و پس از هماهنگی لازم با مقام قضایی دستگیر شدند.

این مقام مسئول در مهاباد افزود: متهمان در بازجویی اعلام کردند که خود قربانی این کانال تلگرامی شده و شخص دیگری کانال را پشتیبانی می‌کند و با انتشار تصاویر آن‌ها در کانال از آن‌ها سوء استفاده کرده و آن‌ها را مجبور به همکاری در این زمینه نموده تا تصاویر ارسالی از طرف خود مردم را در کانال انتشار نمایند.


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد به شهروندان توصیه کرد: با توجه به اینکه کانال‌های متعدد دیگری در فضای مجازی با همین مضامین ایجاد می‌شود از انتشار تصاویر شخصی و خانوادگی خود در شبکه‌های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام خودداری کنند تا شهروندان درگیر مشکلات مشابه نشوند.

تجاری با اعلام اینکه این کانال با تلاش کارشناسان پلیس فتا و همکاری ربات‌های پیام رسان حذف شده است، یادآور شد: شهروندان می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.