سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه های هفته دفاع مقدس در شاهرود

فرماندار شاهرود درباره برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: میز خدمت با حضور مسئولان برای شنیدن سخنان مردم در کنار برنامه‌هایی، چون یادواره شهدا، رژه موتوری در شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نادر فخری فرماندار شاهرود در نشست برنامه‌ریزی برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان شاهرود ضمن بیان اینکه برنامه‌های خوبی برای این ایام توسط کمیته‌های ۱۲ گانه در دست اجرا قرار دارد، گفت: برپایی میز خدمت با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی در این هفته برای رسیدگی بهتر به امور مردم در شش شهر و برخی روستا‌ها در این هفته صورت خواهد گرفت.

او با بیان اینکه تعدادی پروژه عمرانی نیز در هفته دفاع مقدس افتتاح خواهد شد، ابراز کرد: افتتاح پروژه‌های تکمیل شده فرودگاه بین‌المللی شاهرود در زمره این طرح‌ها محسوب می‌شود همچنین قرار است دو مدرسه نیز در شهرستان به بهره برداری برسد.

فرماندار شاهرود از برپایی رژه موتوری در هفته دفاع مقدس خبر داد و تصریح کرد: دیدار با خانواده معزز شهدا و پیگیری مشکلات آن‌ها یکی دیگر از برنامه‌های این هفته است که البته با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

فخری با بیان اینکه دفاع مقدس میراث ماندگار و نماد عظمت، اقتدار، عزت و مظلومیت ملت ایران است، تاکید کرد: افتخارات رزمندگان دوران مقدس باید به میراثی ماندگار تبدیل شود.

انتهای پیام / م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.