سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری زوج زورگیر

زوج زورگیر با شناسایی طعمه خود در فضای مجازی از آنان زورگیری می‌کردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، عصر پنجشنبه، سیزدهم شهریورماه، شهروند تبعه افغانستانی حدودا بیست‌وشش ساله به کلانتری ١٤٩ امام‌زاده حسن مراجعه کرد و گفت: آگهی انجام خدمات ساختمانی کار‌های کاشی و سرامیک را با قیمت مناسب در یکی از سایت‌های اینترنتی منتشر کردم، صبح بود که دختری بیست‌وشش ساله‌ای تماس گرفت و خواست برای کاشی‌کاری و تعمیرات به خانه‌اش بروم.

باید به خیابان سجادی می‌رفتم. وقتی به محل رسیدم این خانم سوار بر یک خودروی تاکسی به محل قرار مراجعه کرد و از من خواست تا سوار خودرو شوم و به خانه‌اش بروم. من نیز سوار تاکسی شدم. پس از طی مسافتی این زن با استفاده از سلاح سرد با همکاری راننده تاکسی گوشی همراهم را به همراه کارت عابربانک و رمزش از من گرفت و من را در محل خلوتی از خودرو پیاده کرد.
مأموران با دریافت شکایت بلافاصله به محل سوارشدن و پیاده‌شدن مالباخته مراجعه کرده و موفق شدند در تحقیقات پلیسی پلاک انتظامی خودرو را به دست بیاورند.


بیشتر بخوانید

مخفیگاه راننده تاکسی در تحقیقات پلیسی شناسایی و مأموران کلانتری موفق شدند هر دو متهم را در مخفیگاه‌شان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان ٧ دستگاه گوشی سرقتی و ١٠ کارت عابربانک متعلق به سایر افراد را کشف کنند.

با انتقال متهمان به کلانتری مشخص شد که خانم تبعه افغانستان و راننده تاکسی تبعه ایران است و هر دو متهم زوج هستند.

به گفته رئیس کلانتری ١٤٩ امام‌زاده حسن، هر دو متهم در کلانتری به جرم ارتکابی اعتراف کردند و کشف جزئیات پرونده و تکمیل تحقیقات پلیسی ادامه دارد.

منبع: شهروند

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.