سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد:

مدیران نباید از خانواده‌ها تعهدنامه بگیرند

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: مدیران نیازی به گرفتن تعهدنامه از خانواده‌های دانش آموزان ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، دانافر مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: مدارس به عنوان محور اصلی آموزش و تربیت با توجه به بخشنامه‌های وزارتی روز گذشته کار خود را به صورت حضوری آغاز کرد و والدین و دانش آموزان می‌توانند همگام با سایر روش‌های غیرحضوری، از برنامه‌های حضوری مدارس و معلمان نیز بهره ببرند.

او افزود: اصل و تأکید بر حضور فیزیکی است و شرایط حضور همه دانش آموزان در مدرسه فراهم شده است و باید چند روز تحمل کرد تا برنامه ریزی‌ها نظم بگیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش گفت: مدیران به هیچ وجه نیازی به گرفتن تعهد از خانواده‌ها ندارند و بدانند که رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های بازگشایی بهترین سند برای قانون مداری آنان به شمار می‌آید.

دانافرد ادامه داد: ارتباط نزدیکی با علوم پزشکی داریم و از ستاد استانی مقابله با کرونا خواستیم با آموزش و پرورش همراهی کنند و در اولین فرصت جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد.

او سلامت و آموزش را از مهمترین حقوق دانش آموزان برشمرد و تأکید کرد: علاوه بر حفظ سلامت باید شرایط آموزش دانش آموزان را مهیا سازیم و بر این اساس در کنار آموزش حضوری، آموزش غیرحضوری نظیر برنامه‌های تلویزیون و شبکه شاد را فراهم کرده ایم.

دانافرد در پایان اضافه کرد: هم اکنون در شرایط غیرعادی و خاصی قرار داریم و کرونا همه ابعاد زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده است و آموزش نیز از این شرایط مستنثی نیست و باید دست به دست هم دهیم تا آموزش و تحصیل فرزندان تعطیل نشود.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.