سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقاومت ملت ایران در دفاع مقدس الگوی همه آزادی خواهان است

فرماندار بناب گفت: مقاومت و ایستادگی ملت ایران در مقابل دشمن به ویژه در دوران دفاع مقدس اینک به الگویی برای ملت‌های آزاده و آزادی خواهان جهان تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،امین رفیعی فرماندار بناب   امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان بناب با اعلام این مطلب افزود: دوران ۸ سال دفاع مقدس مهم‌ترین بخش تاریخ ملت ایران است که همه دنیا با تمام ابزار و امکانات خود علیه نظام جمهوری اسلامی ایستاد.

او  تصریح کرد: از این رو بزرگ‌ترین رویدادی که در ۴۰ سال گذشته در نظام جمهوری اسلامی اتفاق افتاد، دفاع مقدس است و می‌توان درس‌های بزرگی از این هفته گرفت.

او تأکید کرد: امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون خون شهدا و فداکاری ایثارگران هستیم و مهم‌ترین نیاز امروز کشور نیز داشتن روحیه همدلی و انسجام روز‌های دوران دفاع مقدس است نه اینکه گرفتار مسائل حاشیه‌ای شده و از پرداختن به مشکلات مردم غافل شویم.

فرماندار بناب گفت: اتفاقاتی که در ۸ سال دفاع مقدس افتاده درس و تجربه بزرگی می‌تواند برای کشور باشد.

رفیعی سپس با اشاره به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: تجربیات هشت سال دفاع مقدس باید در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب عملیاتی شود و اگر در این خصوص کوتاهی صورت گیرد ما به عنوان مسئولین نظام جمهوری اسلامی مسئول هستیم.

او همچنین با اشاره به تهدیدات و تحریم‌های صورت گرفته علیه نظام جمهوری اسلامی از سوی دشمنان نظام تأکید کرد: برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بهتر و گسترده‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد و جا دارد مردم را با دستاورد‌های هشت سال دفاع مقدس آشنا کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.