سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلنگ‌زنی خط ۴۸ کیلومتری طرح برداشت آب از سد دز برای طرح غدیر

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا گفت: خط ۴۸ کیلومتری طرح برداشت آب از سد دز برای طرح غدیر کلنگ‌زنی شد و با اجرای این طرح شاهد ارتقای سطح کیفی آب غدیر خواهیم بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار علیرضا فخاری معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا گفت: امروز در مسیر رو به تکامل خدمات‌رسانی قرارگاه خاتم، شاهد یکی دیگر از پروژه‌هایی هستیم که به دست فرزندان انقلاب افتتاح می‌شود که افتخار بزرگی است که شان و جایگاه سقایی را برای رساندن آب به نقاط محروم و دوردست به عهده داریم.

او  افزود: امروز خط ۴۸ کیلومتری طرح برداشت آب از سد دز برای طرح غدیر کلنگ‌زنی شد و با اجرای این طرح شاهد ارتقای سطح کیفی آب غدیر خواهیم بود و پروژه‌های فاز دوم طرح غدیر نیز که برای پایداری آب شهری برخی از شهر‌های خوزستان اجرایی شده است، به بهره‌برداری رسید. توانستیم به تعهد خود در زمان مقرر عمل کنیم و با همکاری دستگاه‌های اجرایی مختلف در استان خوزستان این طرح را اجرایی کنیم.

سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان نیز بیان داشت: یکی از مشکلات و مشقات مردم خوزستان در حوزه آب و فاصلاب بوده و هست. یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها برای حل مشکل آب در خوزستان، شبکه آبرسانی غدیر است که از سال‌های دور با تلاش دولت‌ها و قرارگاه خاتم عملیاتی شده است.

او افزود: بیش از ۲.۵ میلیون نفر از جمعیت خوزستان در غرب و مرکز استان از این طرح بهره‌مند می‌شوند و باید به این امر افتخار کرد. امروز با تلاشی که انجام‌شده و بدون کمک خارجی مردم در شهر‌های اهواز، آبادان، خرمشهر، دشت‌آزادگان و شادگان از مخازن طرح غدیر آب با EC پایین برداشت می‌کنند.

فرمانده سپاه خوزستان تصریح کرد: امروز همه در جهت رفع مشکل آب در خوزستان کمک می‌کنند و امیدواریم بخشی از مطالباتی که در بحث آب در شرق استان وجود دارد نیز مرتفع شود و شاهد حل مشکلات در این زمینه باشیم. 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.