سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آثار «کرونا روایت» به دبیرخانه جشنواره فیلم کودک رسید

برخی فیلم‌ها با موضوع کرونا در بخش «کرونا روایت» جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان داوری و ارزیابی می‌شوند.

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، مجموعه‌ای از فیلم‌های کودک و نوجوان با موضوع کرونا به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان تحویل داده شد تا فرایند انتخاب و داوری آن‌ها انجام شود.

به گفته محمد کیاسالار دبیر بخش «کرونا روایت»، در بین آثاری که به دبیرخانه این جشنواره ارائه شده، ۳۵ فیلم مستند و کوتاه و موبایلی وجود دارد که موضوع یا سازنده آن‌ها کودکان و نوجوانان بودند.

همچنین ۹۹ انیمیشن و سریال اینترنتی (وب سری) برای انتخاب و داوری در اختیار  این جشنواره قرار گرفت. به علاوه، ۱۸۶ نقاشی کودک و نوجوان با موضوع کرونا برای استفاده در بخش‌های جنبی به این جشنواره تحویل داده شد.

وی ضمن تشکر از همراهی دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان، به توافق با دبیران جشنواره‌های سینمایی امسال برای حضور ویژه کروناروایت در آن رویداد‌ها اشاره کرد و افزود: همانطور که پیشتر اعلام شده بود، قرار است آثاری که در بخش کرونا به روایت سینما در سامانه «کروناروایت» ثبت می‌شود، بر حسب فرم و محتوای آثار، در جشنواره‌های بین‌المللی سینما حقیقت، فیلم کوتاه تهران و فیلم‌های کودک و نوجوان حضور یابد.

انتهای پیام/

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.