سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم توزیع ماسک میان هیات های مذهبی در گیلان

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از توزیع ۳۲ هزار ماسک میان هیات های مذهبی خبر داد و گفت: همه دستورالعمل‌های بهداشتی در دهه دوم محرم هم رعایت می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  حجت‌الاسلام و المسلمین سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان  با اشاره به توزیع بیش از ۳۲ هزار عدد ماسک میان هیات های مذهبی استان گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای دهه دوم محرم ادامه دارد.

او با  قدردانی از مردم و هیات های مذهبی برای  رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ایام عزاداری امام حسین (ع) ، افزود: دهه نخست محرم امسال با حضور باشکوه مردم مومن و همراهی ۷۹۳ هیئت عزاداری در سراسر گیلان برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه قبل از شروع ایام عزاداری، نحوه برگزاری مراسم های مذهبی محرم در شرایط کرونایی را برای مسئولان هیات و روضه‌های خانگی شرح دادیم ، گفت: خوشبختانه عزاداران حسینی امسال با شور و شعور خود نشان دادند که عزای حسینی تحت هیچ شرایطی تعطیل‌بردار نیست.

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی از مسئولان هیات مذهبی خواست که در دهه دوم محرم نیز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به اقامه عزای حسینی بپردازند، افزود: برای محرم امسال ۵۰۰ مبلّغه و مبلغ به هیئت‌های مذهبی و مساجد استان گیلان برای تبیین احکام دینی و اقامه عزای حسینی اعزام شدند.

او  با تاکید بر اینکه اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان برای برگزاری مراسم های  دهه نخست محرم تمامی مصوبات ستاد مقابله با کرونا را رعایت کرده است ، گفت: این همکاری برای ایام عزاداری پیش رو نیز ادامه دارد تا کسی دچار مشکل نشود و در تمامی مراسم ها ، دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به توزیع ماسک میان هیئت‌های مذهبی استان برای رعایت موارد بهداشتی افزود: پیرو مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا، بیش از ۳۲ هزار عدد ماسک را میان هیئت‌های مذهبی استان گیلان توزیع کردیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی با قدردانی از همراهی مردم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم عزاداری امام حسین (ع) در شرایط کرونایی ، تصریح کرد: از تمام مردم مومن و ولایتمدار گیلان و همچنین مسئولان هیئت‌های مذهبی درخواست دارم که در دهه دوم محرم نیز همانند دهه نخست، با رعایت دستورات بهداشتی، عزای حسینی را برپا کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.