سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور مجوز صنایع دستی و گردشگری در اردبیل تفویض شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: صدور مجوز‌های صنایع دستی، سرمایه گذاری و گردشگری در استان اردبیل به شهرستان‌ها تفویض شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در جلسه بررسی توسعه صنایع‌دستی در اردبیل گفت: براساس دستور ابلاغ و دستور وزیر میراث‌فرهنگی صدور مجوز در حوزه صنایع‌دستی، گردشگری و سرمایه‌گذاری به شهرستان‌ها تفویض می‌شود.

او بیان کرد: با عملیاتی شدن این مهم کمترین مراجعه ارباب رجوع را از شهرستان‌ها به مرکز استان خواهیم داشت و روسای ادارات شهرستانی امور مربوط در این حوزه را از معاونت‌های مربوطه پیگیری خواهند کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از تسهیل در روند صدور مجوز‌های صنایع‌دستی در سطح استان خبر داد و گفت: این اقدام به منظور تسریع در اشتغال و تولید صنعتگران صنایع‌دستی استان با جدیت پیگیری می‌شود.

فلاحی با اشاره به ظرفیت‌های صنایع‌دستی اردبیل عنوان کرد: با توجه به اینکه سال ۹۹ به سال جهش تولید نامگذاری شده است، حمایت از صنعتگران این حوزه زمینه برای تحقق شعار سال را فراهم خواهد آورد و توسعه تولید و اشتغال در این بخش را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.