سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیوه نامه‌های سفت و سخت قطری‌ها برای برگزاری لیگ قهرمانان آسیا

مسئولان ورزشی کشور قطر برای برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تدارکات ویژه‌ای در نظر دارند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  اولین گروه از مسئولان  AFC روز گذشته برای نظارت بر روند سازماندهی برگزاری لیگ قهرمانان آسیا که از ۱۴ سپتامبر تا ۳ اکتبر برگزار می‌شود، وارد دوحه شدند. ۱۶ تیم از غرب قاره آسیا به میزبانی قطر باید با یک دیگر مسابقه دهند.

مقامات AFC پیش از این یک جلسه اینترنتی برای هماهنگی تمام امور مربوط به سازماندهی مسابقات با یک دیگر بحث و تبادل نظر کردند. آخرین گروهی که برای حضور در این تورنمنت وارد دوحه می‌شوند، داوران هستند که  ۱۰ یا ۱۱ سپتامبر به این کشور سفر می‌کنند.

به همین منظور قطری‌ها شیوه نامه‌های بسیار سختگیرانه ای برای برگزاری مسابقات تدارک دیده اند و قرار است همه افراد ضمن ورود به قطر تست کرونا دهند. هتل‌هایی که بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها در آن اقامت دارند هم کاملا قرنطینه خواهد شد و روند ورود و خروج تیم‌ها از هتل‌ها با روند سختگیرانه دنبال خواهد شد.

در مورد پوشش رسانه‌ای مسابقات هم کارت‌های جدیدی صادر شده است تا مشکلی از بابت پوشش بازی‌ها هم نباشد. پيش از اين کمیته برگزاری مسابقات ابتدا تصمیم گرفت تا مسابقات باقیمانده را بدون حضور هواداران به اتمام برساند، اما به منظور ایجاد هیجان حین بازی‌ها تنها ۳۰ ٪ ظرفیت ورزشگاه‌ها در اختیار آن‌ها  قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.