سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله با سلاح سرد در بیرمنگام

پلیس انگلیس از حمله با سلاح سرد در شهر بیرمنگام خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، پلیس انگلیس اعلام کرد چند نفر در بیرمنگام با چاقو هدف حمله قرار گرفتند.

خبرگزاری فرانسه نوشت: پلیس انگلیس اعلام کرد در ساعات اولیه روز یکشنبه یک حادثه بزرگ در شهر بیرمنگام دومین شهر بزرگ این کشور رخ داده است و در یک چاقوکشی چندین نفر به ضرب چاقو زخمی شده اند.  

پلیس وست میدلندز در بیانیه‌ای گفت «می‌توانیم تائید کنیم تقریبا در ساعت ۱۲:۳۰ ظهر روز یکشنبه ۶ سپتامبر گزارش‌هایی درباره چاقوکشی در مرکز شهر بیرمنگام دریافت کردیم.» در این بیانیه همچنین آمده است «اندکی بعد از گزارش اول، گزارش‌هایی درباره چاقوکشی‌های دیگر در این منطقه دریافت کردیم. این یک حادثه بزرگ اعلام شده است. می‌دانیم تعدادی در این حادثه مجروح شده‌اند، اما در شرایطی قرار نداریم که بگوییم چند نفر و با چه شدتی مجروح شده‌اند. با این حال همه خدمات اورژانس با هم در محل حادثه کار می‌کنند تا کسانی که زخمی شده‌اند از خدمات پزشکی برخوردار شوند.»

پلیس وست میدلندز گفت «تلاش‌ها برای مشخص کردن این که چه اتفاقی رخ داده است، ادامه دارد و ممکن است مدتی طول بکشد تا بتوانیم چیزی را تائید کنیم. در مرحله اولیه نمی‌توان در مورد علت وقوع این حادثه حدسی زد.»

چندی پیش نیز پلیس انگلیس از بازداشت یک فرد قمه به دست در مرکز خرید بولرینگ در شهر بیرمنگام در ۹۰ مایلی شمال غرب لندن خبر داد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.